Hij doet het!
link naar filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=KNuAOREJNC8
Het ventiel in de pomp is voor 'neer'.
het ventiel in de slang moet bij 'op' en bij 'neer' bekrachtigd worden.
de motor draait niet bij 'neer'
De mechanische veiligheid wordt pneumatisch ontgrendeld. Met de zwarte knop.
Allen dank voor het meedenken en de tips.
Gr Rob
hydraulische brug, raadsel??
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1868
- Lid geworden op: di 7 sep, 2010 09:17
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: hydraulische brug
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1868
- Lid geworden op: di 7 sep, 2010 09:17
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: hydraulische brug, raadsel??
raadsel...
vandaag de kast op de juiste plek, leidingen en kabels op lengte in een buis door de grond. Eind-switches aangesloten, etc. Ook de schakeling helemaal in orde gemaakt. Alles werkt perfect.
Toen nog nieuwe 380 aanleggen en de voedingskabel inkorten. En sindsdien loopt de motor van de hydraulische pomp de verkeerde kant op. Eitje: 2 fasen omdraaien en klaar.
Raadsel: motor blijft dezelfde kant oplopen. oe vaak ik ook fasen verwissel. Ik snap er helemaal niets van.
info
motorplaatje
is geschakeld in een ster
wordt aangezet met een 3-fasen relais met een max schakelstroom van 20A
ik meet tussen de fasen drie maal 400V onderling, en op alle drie 220 tov nul
ik meet tussen de 3 wikkelingen op de motor drie maal ca 9,5 ohm.
Iemand een idee?
het enige wat ik kan bedenken: er is een slechte verbinding in nieuw aangelegde 400. Ik meet onbelast 400, maar als de motor aangezet wordt dan valt deze weg.???
Gr Rob
vandaag de kast op de juiste plek, leidingen en kabels op lengte in een buis door de grond. Eind-switches aangesloten, etc. Ook de schakeling helemaal in orde gemaakt. Alles werkt perfect.
Toen nog nieuwe 380 aanleggen en de voedingskabel inkorten. En sindsdien loopt de motor van de hydraulische pomp de verkeerde kant op. Eitje: 2 fasen omdraaien en klaar.
Raadsel: motor blijft dezelfde kant oplopen. oe vaak ik ook fasen verwissel. Ik snap er helemaal niets van.
info
motorplaatje
is geschakeld in een ster
wordt aangezet met een 3-fasen relais met een max schakelstroom van 20A
ik meet tussen de fasen drie maal 400V onderling, en op alle drie 220 tov nul
ik meet tussen de 3 wikkelingen op de motor drie maal ca 9,5 ohm.
Iemand een idee?
het enige wat ik kan bedenken: er is een slechte verbinding in nieuw aangelegde 400. Ik meet onbelast 400, maar als de motor aangezet wordt dan valt deze weg.???
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht