Vervolgens ben ik de matjes er in gaan hangen. Het viel mij al gelijk op dat de stangetjes voor de rug een cm langer zijn, maar dat is op zich nog niet zo erg. Wat erger was: de rugleuning past voor geen meter! (en logisch ook, bij citroen zit er niet voor niets een afgeschuinde kant aan de matjes)

Een ander forum lid (Ducksen) had hier ook al problemen mee en die heeft de 'juiste' met die van Burton vergeleken (daar koop je ook 4x dezelfde, gek genoeg. Geen idee hoe je deze 'juist' moet monteren), zie het verschil:

Bij hem ging het om voorstoelen in plaats van een bank, vandaar dat deze ook iets smaller zijn.
Nu word het dus gewoon nieuwe rugleuningmatjes maken naar eigen inzicht, dit gaat wel lukken met een beetje passen en meten.
Mijn vraag is echter: Zijn de matjes voor de voorbank hetzelfde als voor de achterbank? Dus kan ik de overgebleven matjes gebruiken voor de zitting achter en kan ik nu 4x dezelfde matjes maken voor voor en achter? Wel gespiegeld voor links en rechts uiteraard? Alvast bedankt!