Klopt ja. Destijds was dat de enige RDW goedgekeurde optie. Weet nog dat er toen veel discussie over was omdat er ook betere keuzen waren maar die niet RDW proof waren. Sommigen kozen daarvoor maar dat durfde ik niet aan. Of er toen al gegalvaniseerde waarde weet ik niet.Thijs schreef: ↑di 14 jan, 2020 10:38 Ah gefeliciteerd, je hebt dat waardeloze chassis uit Argentinië.
Dan is het nog een wonder dat hij het zo lang heeft uitgehouden.
De meesten waren na een paar jaar al verrot.
Dat was absoluut geen De Graaf chassis.
Die had toen geen chassis.
In die tijd was dat ding uit Argentinië de enige optie.
Cassis was toen de productie van de origine chassis aan het opstarten en daar heb ik er ook 1 van. Daar zit nog steeds geen spatje roest op, ondanks dat de auto altijd buiten staat.
De chassis van B komen niet meer uit Argentinië.
Hoor vaker dat 16 jaar nog netjes is. Maar ja, destijds getectyleerde versie gekozen en met enige regelmaat spul erin gespoten, met staalborstel langs de naden gegaan en RX 5 erop gespoten. Na paar jaar zaten op vlakke gedeelte (tussen bodemplaten) als zwarte plekken als je daar tectyl wegkrabde. Laatste jaren niet meer behandeld, gaat het gelijk hard.