Foto's 2cv Museum Edwin Groen
Re: Foto's 2cv Museum Edwin Groen
Zag op youtube filmpje van dit museum. De eendenclub waar ik lid van ben is er ook al eens geweest.engbokho schreef:Jazeker! Het museum is alleen op afspraak geopend.CitRoel schreef: Moeten we eerst een afspraak maken voordat we terecht kunnen?
Wellicht is het ook voor hier een leuk idee om een keer met een ploeg(je) van 2cv.nl te gaan. (net zoals vele citroen clubs en het AZU forum al hebben gedaan)
Er kunnen -als ik het wel heb- ongeveer 20 mensen per keer het museum in.
Lijkt me nog steeds een keer leuk om op een zaterdag in mei-juni-september als forum het museum te bezoeken.
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Als het een datum is die nog leeg is in de agenda ga ik ook graag mee.
-
- Heavy user
Ik ben er al eens geweest... Trieste aanblik...
-
- Heavy user
Wat heb je nou aan stilstaande Eenden in een museum?
Oh dat. Nee, daar heb ik geen last van. Zo blijven ze mooi geconserveerd voor de toekomst. Bovendien zijn het allemaal unieke eend (bijv. nieuw met een km stand van 18) waarvan het zonde is dat je daar echt mee gaat rijden.
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik ben er een paar weken geleden nog geweest. Is leuk om te zien en de verhalen bij de eenden zijn ook interessant.
Naast eenden zijn er ook wat oude winkeltjes ingericht. Mijn familie heeft niets met eenden maar vonden het bezoek toch de moeite waard.
Het museum is ook een paar keer per jaar voor publiek geopend, dus zou een bezoek via het forum niet doorgaan, dan kun je nog altijd op een open dag gaan kijken.
http://www.eendenmuseum.nl/mogelijkheden/
Naast eenden zijn er ook wat oude winkeltjes ingericht. Mijn familie heeft niets met eenden maar vonden het bezoek toch de moeite waard.
Het museum is ook een paar keer per jaar voor publiek geopend, dus zou een bezoek via het forum niet doorgaan, dan kun je nog altijd op een open dag gaan kijken.
http://www.eendenmuseum.nl/mogelijkheden/
Schultenbräu das ist mein Bier !
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ben er meerdere keren geweest en vind er niets triests aan.
Ik vind het een prachtig museum, Edwin Groen is een zeer aimabel en prachtig persoon, legt alles prima en en licht vaak dingen toe met mooie anekdotes,
Ben in het oude en nieuwe museum geweest.
In beide staan vreselijk veel speciale 2CV en andere A typen in velen uitvoeringen, perfect dat dit bewaard blijft voor het nageslacht.
Tipje van de sluier: https://flickr.com/photos/55513929@N03/ ... 5451299555
Zelf gaan kijken is natuurlijk het allermooist, volgens kon je inderdaad alleen in clubverband maar twijfel nog dat nog steeds zo is.
Ik vind het een prachtig museum, Edwin Groen is een zeer aimabel en prachtig persoon, legt alles prima en en licht vaak dingen toe met mooie anekdotes,
Ben in het oude en nieuwe museum geweest.
In beide staan vreselijk veel speciale 2CV en andere A typen in velen uitvoeringen, perfect dat dit bewaard blijft voor het nageslacht.
Tipje van de sluier: https://flickr.com/photos/55513929@N03/ ... 5451299555
Zelf gaan kijken is natuurlijk het allermooist, volgens kon je inderdaad alleen in clubverband maar twijfel nog dat nog steeds zo is.
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Wist ik niet. Laatste keer dat ik erop zocht was er nog geen website. Wanneer de zon en de eenden weer tevoorschijn komen zal ik eens een balletje opwerpen hier. Moeten we wel aan de tien man komen.
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Blijft prachtig hè, die Primagaz heeft hij trouwens al even hoor
Deze foto heb ik in 2012 gemaakt
.
Deze foto heb ik in 2012 gemaakt
.
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT