het is een 435 cc blok. De nieuwere eenden hebben een iets groter blok en een iets hogere topsnelheid. BIj de restauratie heb ik zo veel mogelijk de originaliteit behouden.
Het ligt er aan wat je zoekt.
Deze wordt technisch als nieuw, de binnenkant alles nieuw, de buitenkant laat ik aan de koper. Je kan hem in een anti-roest middel smeren met de kwast, dan blijft ie het mooie patina houden. Je kan hem ook schuren en plamuren en dan laten spuiten.
Hier een foto van de binnenkant nu. Dat is helemaal gespoten en nieuw en dat rijdt wel zo plezierig

daar komen dan de originele banken in met nieuwe bekleding
De voorkant nu:
Als de restauratie klaar is gaat ie naar de RDW. Die keurt hem en geeft bij goedkeur een kenteken af. Dan heb ik dus een eend met blauwe platen die nooit meer apk gekeurd hoeft te worden. En dan komt de eend te koop.
Qua werk: helemaal uit elkaar geweest, een aantal plaatdelen (voetenbak en 1 dorpel) zijn vernieuwd, de onderkant in de anti-roest, de holle ruimten en het chassis van binnen in de anti-roest. Banden, remmerij, koppeling, cylinders en zuigers zijn nieuw. Koppen gereviseerd en er kan loodvrij in. De lijst met nieuwe onderdelen is eindeloos.
Groet, Rob