The Grand Tour Presents: Carnage A Trois

Iets gevonden met een eend in de hoofd- of bijrol?
Plaats reactie
Paul B
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 106
Lid geworden op: do 19 jul, 2007 21:30
Locatie: Veenendaal

The Grand Tour Presents: Carnage A Trois

Bericht door Paul B » do 25 nov, 2021 15:03

De Grand Tour bezoekt Frankrijk voor deze nieuwe serie uitzendingen.

In de trailer komen al meerdere Citroëns voorbij. Sommige lijken met respect behandeld te worden (de SM), anderen een stuk minder...

https://youtu.be/zjzGlXD6bsQ
Mehari 1971 (project status)

Rossero
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1947
Lid geworden op: za 26 mei, 2007 00:16

Re: The Grand Tour Presents: Carnage A Trois

Bericht door Rossero » do 25 nov, 2021 16:23

Haha, sja... Ik kan mij voorstellen dat niet iedereen hier vrolijk van wordt inderdaad, volgens mij hebben ze in de top gear dagen wel eens de woede van de gehele reliant community op hun hals gehaald om vervolgens als antwoord een piano op de volgende te laten vallen. Ik denk dat er binnen de 2cv cross meer eenden verloren zijn gegaan dan in de geschiedenis van deze drie figuren, maar dat de eenden die zij molesteren voor een breder collectief plezier zorgen. En wie weet is de vering inderdaad goed genoeg en overleeft het beestje het! Uiteraard zou ik liever ook zien dat er minder destructief met eendjes zou worden omgegaan, maar tegelijkertijd zal er bijna niemand een nacht minder slapen om die Pluriel. Als deze serie de passie en het plezier van de Franse klassieker onder een breder, wereldwijd, publiek weet over te brengen dan is er misschien ook nog wel een lichtpuntje aan het eind van deze duistere tunnel! Ik heb geen amazon maar anders zou ik zeker kijken, al kijk ik misschien even weg bij het helikoptershot

Gebruikersavatar
gillis
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 631
Lid geworden op: zo 15 okt, 2006 17:57
Locatie: Breda

Re: The Grand Tour Presents: Carnage A Trois

Bericht door gillis » za 27 nov, 2021 16:36

Dat is niet de 1e eend die ze slopen.
In de Top Gear tijd zijn ze met een eendje achter een volgas draaiende bowing gereden...die waaide om...en was niet meer in orginele vorm...
Zover ik me kan herinneren.

Laten we er maar om lachen en niet te fel op zijn idd.
anders wordt het een terug kerende grap (zoals met andere autofan clubs geregeld gebeurt is).
onder druk wordt alles vloeibaar

Gebruikersavatar
dimi_v
Regelmatige poster
Regelmatige poster
Berichten: 261
Lid geworden op: za 28 jul, 2018 08:33
Locatie: Omgeving Breda

Re: The Grand Tour Presents: Carnage A Trois

Bericht door dimi_v » zo 28 nov, 2021 09:53

bedankt voor de tip, lijkt me leuk
2CV6 - 206cc - Megane estate
en nu ook een Peugeot 504

Plaats reactie