Te koop: 2CV 1987, tiptop!

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Gebruikersavatar
Marianneke58
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 57
Lid geworden op: zo 5 okt, 2014 17:49
Locatie: Dronten

Te koop: 2CV 1987, tiptop!

Bericht door Marianneke58 » za 12 mar, 2022 11:06

Een tip-top eend. Prachtig om te zien, strak in de lak, roestvrij, technisch dik in orde!
Een liefhebber gaat hier zorgeloos mee rijden!
Op de foto's is duidelijk zichtbaar dat deze eend met zeer veel liefde is gerestaureerd.
Nieuw chassis, plaatwerk, dak, bekleding enz. Deels door de belgische eigenaar, later in NL afgemaakt.
Onder andere ook voorzien van: Power Tube, Interval ruitenwissers, aansteker USB aansluiting, radio met USB ingang, trekhaak(gebruikt voor fietsendrager).
Alle facturen aanwezig, ook uit de historie.

Nieuw kenteken gekregen vanwege verhuizing belgische eigenaar naar Nederland in 2014. Volledige historie is bekend.
Ik heb de eend voor de 2e keer in bezit, vanwege verhuizingen is deze 2,5 jaar bij een andere liefhebber geweest waarna ik hem in 2020 weer heb kunnen terugkopen.

Eend heeft altijd binnen gestaan.
Ze valt in de overgangsregeling wegenbelasting (€37,- per jaar)
Taxatierapport 2020 geeft waarde €14.000,-.
Een goede waardevaste investering als u de eend zelf ook met zorg behandelt. En ondertussen kunt u er volop van genieten!

Vraagprijs €11.950,-
Praten over de prijs doen we bij de auto.
Stuur een berichtje als je vragen hebt.
mp5.jpg
Superblij met mijn 2CV Special wit 1987, waarschijnlijk mijn mooiste en laatste.
Zwaai nu nog naar mijn vorige zwart-met-roze-flowerpower eend die inmiddels een zwarte jas aan heeft.

Plaats reactie