Soleille
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2676
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Re: Soleille
zou het bevoegd gezag er moeilijk over gaan doen wanneer de kentekenplaat gemonteerd zit op de motorkap? Andere plaatsen staat gewoon niet. Net alsof je bij een Dyane de plaat op de bumper monteert (daar zit hij vrij dicht op de bumper waardoor je hem van bovenaf ook niet lezen kunt)
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1883
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 15:01
- Locatie: Omgeving Rotjeknor...
- Contacteer:
Re: Soleille
Die plaat op z’n originele plaats is niet oké.
Te slecht leesbaar, heb er wel eens waarschuwing voor gehad maar wel altijd mee doorgereden.
De nieuwe eigenaar heeft hem later op de bumper gemonteerd zag ik
Te slecht leesbaar, heb er wel eens waarschuwing voor gehad maar wel altijd mee doorgereden.
De nieuwe eigenaar heeft hem later op de bumper gemonteerd zag ik
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
- Isabelle
- Gebruiker
- Berichten: 106
- Lid geworden op: ma 4 jul, 2022 14:24
- Locatie: De verre Westhoek, West-Vlaanderen
Re: Soleille
Michiel van G. schreef: ↑do 25 aug, 2022 09:06 zou het bevoegd gezag er moeilijk over gaan doen wanneer de kentekenplaat gemonteerd zit op de motorkap? Andere plaatsen staat gewoon niet. Net alsof je bij een Dyane de plaat op de bumper monteert (daar zit hij vrij dicht op de bumper waardoor je hem van bovenaf ook niet lezen kunt)
Er zijn inderdaad nog wel auto's waarbij de origineel voorziene plaats verre van ideaal is, zelfs daar wordt wel eens moeilijk over gedaan als een accessoire, hoe courant en merk-origineel ook de situatie verergert (auto's met de achterste nummerplaat laag op de bumper in combinatie met een trekhaak bijvoorbeeld). Het is een spelletje statistiek: je kunt ook gaan rondrijden zonder nummerplaten of met valse platen, dat kan maanden/jaren goed gaan, dat kan na vijf minuten einde verhaal zijn.
De regel voor de zichtbaarheid is dacht ik dat je in ieder geval recht er voor de nummerplaat rechtstaand volledig moet kunnen lezen op 40m afstand. Geen idee of er nog verdere bepalingen zijn qua hoeken naar boven of opzij toe, maar in het geval van Soleille nu is die basisregel al een probleem. De landcode zit volledig verdoken, maar erger is dat het laatste cijfer ook volledig verdoken zit en de overige tekens aan de bovenkant wat afgekapt zijn, wat alleen maar verergert naarmate je dichter of hoger staat.
Zelf vind ik het zo ook gewoon lelijk, de leegte tussen de onderkant van de motorkap en het stuk steenplaat dat aan die Aventure-bumper zit, waar de hendel voor de motorkapsluiting zit, wordt daarmee benadrukt, de nummerplaat zelf lijkt snel-snel ergens gefrommeld te zitten terwijl het natuurlijk gewoon de originele locatie is...
De motorkap heeft sowieso ook al de neiging te haperen aan de bumper bij het openen en sluiten (moet al wat lakschade aan beiden bijwerken), de nummerplaat zorgt er nu alleen maar voor dat dit ook nog erger is.
Die Aventure-bumpers zou ik zelf niet meteen gekozen hebben, en de originele bumpers zouden eigenlijk nummerplaattechnisch de beste oplossing zijn, maar zo in het zwart vind ik het op een gele geit eigenlijk wel beter passen dan de originele grijze bumpers, en ik heb gisteren tijdens een tussenstop in de eerste "echte" rit gemerkt dat die bumpers ook anderen afschrikken om te dicht te komen bij het parkeren, dus ik laat ze er zeker op zitten. De originele bumpers heb ik er ook niet bij, dus dat zou ook nog eens een dure oplossing zijn.
Ik zal sowieso de nummerplaat op of in de bumper moeten monteren. Een klein formaat plaat zou in die middelste opening passen, dat zou het mooiste zijn en een stuk leesbaarder, maar dus ook illegaal.De nieuwe eigenaar heeft hem later op de bumper gemonteerd zag ik
De nummerplaat van het formaat picknicktafel is 210mm hoog op 330mm breed.
Even een referentie met gekende afmetingen gemaakt, foto'tje getrokken, en vervolgens met Paint een idee gemaakt (fictief kenteken): Da's toch wel een flinke lel van een nummerplaat op een geitje... Een witte nummerplaat met robijnrode tekens is natuurlijk sowieso niet zo mooi als een geel-zwarte op een gele geit, maar het normale langwerpige formaat net voor de onderste buis gemonteerd lijkt wel al een stuk mooier uit te komen dan precies in het midden tussen de boven- en onderbuis 'zwevend'.
Laatst gewijzigd door Isabelle op zo 11 sep, 2022 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes,
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
Re: Soleille
mag het kleine formaat belgische plaat niet meer op een oldtimer.
diverse Citroens, wat anders.
- Isabelle
- Gebruiker
- Berichten: 106
- Lid geworden op: ma 4 jul, 2022 14:24
- Locatie: De verre Westhoek, West-Vlaanderen
Re: Soleille
Het nieuwe kleine formaat (formaat motorfiets) mag enkel voorop als deze ook achterop zit, en dat wordt pas toegestaan als er achterop standaard geen ander formaat past.
De oude korte plaatjes met max. 6 helderrode tekens mogen enkel nog voorop als je deze ook achterop hebt zitten, dus enkel als je nog zo'n kenteken hebt, de laatste zijn inmiddels zo'n 12 jaar geleden uitgegeven en na die datum kon je ze ook niet meer meenemen naar een volgende auto en je kon het oude inschrijvingsbewijs zelfs niet meer verhuizen naar een ander adres, dus de enige auto's die hiermee nog rondrijden zijn al minstens 12 jaar bij dezelfde eigenaar die op dezelfde plaats is blijven wonen. Zéér zeldzaam aan het worden dus.
groetjes,
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2676
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Re: Soleille
misschien dat dit helpt:
De originele folder!
nummerplaat komt dus op de bumper, bovenaan in het midden.
De originele folder!
nummerplaat komt dus op de bumper, bovenaan in het midden.
- Isabelle
- Gebruiker
- Berichten: 106
- Lid geworden op: ma 4 jul, 2022 14:24
- Locatie: De verre Westhoek, West-Vlaanderen
Re: Soleille
Hmmm, valt ook te proberen inderdaad, en laat ruimte op de ideale plek om bij de motorkapsluiting te komen maar deze toch wat van het zicht te onttrekken.Michiel van G. schreef: ↑vr 26 aug, 2022 08:13 misschien dat dit helpt:
De originele folder!
KNIP
nummerplaat komt dus op de bumper, bovenaan in het midden.
De "jeep"-plaat oogt alleszins te lomp, dus wil ik het wettelijk houden is de langwerpige plaat, in fatsoenlijk afgewerkte gestanste vorm, mét een houder de goeie keuze. Onder of boven valt nog te bekijken, daar kan ik nog wat provisorisch mee experimenteren voor ik ga boren of beugeltjes maak, beiden ogen op foto alvast beter dan een naakte plaat in het midden 'zwevend' in mijn ogen.
Op uitkijk naar een fatsoenlijke zwarte houder dus (in de DHZ-zaak had ik al even gekeken, maar daar hadden ze enkel iets wat een veredelde onderlegmat is, achterop heb ik een houder zitten met een zilvergrijze boord met reclame van mijn Fiat-dealer ), en eens een goeie plek en bevestigingsmethode gevonden een fatsoenlijke plaat bestellen bij de fabrikant die ook de officiële platen maakt (kost geeneens meer dan wat ik betaald heb voor de rommel die er nu voorop hangt ).
groetjes,
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
- Isabelle
- Gebruiker
- Berichten: 106
- Lid geworden op: ma 4 jul, 2022 14:24
- Locatie: De verre Westhoek, West-Vlaanderen
Re: Soleille
Even naar de doe-het-zelf-zaak geweest om een nummerplaathouder, en met behulp van een paar spanbandjes zit de nummerplaat er nu leesbaarder op zonder boren of ander gefriemel (ja, in het echt staan de tekens er op ).
Gisteren:
Ik had dus in een ander topic over elektronische ontstekingen met vacuümvervroegingen gevraagd wat nu de beste keuze is, en al bij al zou ik dan maar de 123 "Uni" en een andere bobine bestellen... Toch even kijken wat er nu zit en hoe het er uit ziet, ik was namelijk overtuigd dat dit nog de contactpuntjes zouden moeten zijn aangezien er op de bobine geen gele maar een rode draad zit...
Met wat moeite de koelvin er af gehaald (deze die in het begin dus vanzelf losgekomen was, moet dus echt niet goed vastgezeten hebben), en... wel, kijk zelf... Er zit dus al een basic 123 ontsteking op. Even de bedrading gevolgd, net buiten beeld is deze gewikkeld in textieltape, en ja hoor, ik voel een verdikking. Die gele draad is dus gewoon verlengd met een stukje rode draad tot aan de bobine. Tenminste, ik ga er van uit dat Soleille gewoon helemaal niet zou starten, laat staan prima rijden mochten de draden van de 123 verkeerd aangesloten zijn.
Degene die Soleille aan mij verkocht heeft had ze zelf overgenomen van iemand die bij hem een andere oldtimer gekocht heeft, de vorige eigenaar zou hem gezegd hebben heel wat kosten gemaakt te hebben, maar ze is nooit ingeschreven geweest na de eerste eigenaresse, wat wel kan kloppen: de 8.5 jaar oude MCC banden die ik onlangs door Michelins heb laten vervangen hebben heel wat profiel, de Monroe schokdempers zien er nieuw uit, er zit een nieuw chassis onder, de AM2A motor ziet er zeer netjes uit, en ik had dus ook al een nieuw uitziende Burton bobine gespot.
Ik heb dus een sterk vermoeden dat die Burton bobine niet ouder is dan die 123-ontsteking.
De sticker van die 123 ontsteking ziet er wel nogal verfrommeld uit, is dit normaal met gebruik, of is dit een teken dat er teveel vocht is bij gekomen of de boel te warm is geworden?
Bij de eerdere laadproblemen had ik wat gemeten en gezien dat er accuspanning komt op de plusdraad aan de bobine bij contact aan, klopt dit en schakelt de 123 dus net zoals de originele contactpuntjes in de massa/min?
Valt er aan de setup met 123 en standaard uitziende Burton bobine iets te testen zonder extra onderdelen te kopen?
Als de ontsteking goed is, wat kan dan verder het probleem zijn dat ze vooral warm erg moeilijk start?
Ik heb ook een setje voelermaatjes meegebracht met het idee dat deze sowieso van pas komen met kleppen stellen, maar ook met contactpuntjes controleren voor ik een elektronische ontsteking monteer. Soleille start namelijk niet gemakkelijk, en zeker als ze gereden heeft is ze moeilijk aan de praat te krijgen.Gisteren:
- Koude start na 2 dagen stilstand thuis: relatief probleemloos, wel flink doorstarten maar al bij al goed.
- 5 Kilometer verderop volgetankt en dan terug gestart: in één keer plankgas gestart, intussen gelezen dat dit het beste is tegen "heat soak", nog even zeer lichtjes lichtjes gas en ze bleef draaien.
- Een half uur later gestopt bij mijn ouders en daar na 2 uur terug vertrokken: moeizaam, verzuipend geluid, 2 keer stilgevallen, de derde keer pas en met een knalletje uit de uitlaat bleef ze draaien
- Kwartiertje stadsverkeer en dan bij vrienden gestopt, 4 uur later terug vertrokken: zéér moeizaam, 4 startpogingen, wat ik ook deed of niet deed met het gaspedaal, pas de vijfde keer viel ze na flink gas geven en de starter nog even laten meedraaien nét niet stil en pakte ze uiteindelijk op met een plof in de luchtfilter.
Ik had dus in een ander topic over elektronische ontstekingen met vacuümvervroegingen gevraagd wat nu de beste keuze is, en al bij al zou ik dan maar de 123 "Uni" en een andere bobine bestellen... Toch even kijken wat er nu zit en hoe het er uit ziet, ik was namelijk overtuigd dat dit nog de contactpuntjes zouden moeten zijn aangezien er op de bobine geen gele maar een rode draad zit...
Met wat moeite de koelvin er af gehaald (deze die in het begin dus vanzelf losgekomen was, moet dus echt niet goed vastgezeten hebben), en... wel, kijk zelf... Er zit dus al een basic 123 ontsteking op. Even de bedrading gevolgd, net buiten beeld is deze gewikkeld in textieltape, en ja hoor, ik voel een verdikking. Die gele draad is dus gewoon verlengd met een stukje rode draad tot aan de bobine. Tenminste, ik ga er van uit dat Soleille gewoon helemaal niet zou starten, laat staan prima rijden mochten de draden van de 123 verkeerd aangesloten zijn.
Degene die Soleille aan mij verkocht heeft had ze zelf overgenomen van iemand die bij hem een andere oldtimer gekocht heeft, de vorige eigenaar zou hem gezegd hebben heel wat kosten gemaakt te hebben, maar ze is nooit ingeschreven geweest na de eerste eigenaresse, wat wel kan kloppen: de 8.5 jaar oude MCC banden die ik onlangs door Michelins heb laten vervangen hebben heel wat profiel, de Monroe schokdempers zien er nieuw uit, er zit een nieuw chassis onder, de AM2A motor ziet er zeer netjes uit, en ik had dus ook al een nieuw uitziende Burton bobine gespot.
Ik heb dus een sterk vermoeden dat die Burton bobine niet ouder is dan die 123-ontsteking.
De sticker van die 123 ontsteking ziet er wel nogal verfrommeld uit, is dit normaal met gebruik, of is dit een teken dat er teveel vocht is bij gekomen of de boel te warm is geworden?
Bij de eerdere laadproblemen had ik wat gemeten en gezien dat er accuspanning komt op de plusdraad aan de bobine bij contact aan, klopt dit en schakelt de 123 dus net zoals de originele contactpuntjes in de massa/min?
Valt er aan de setup met 123 en standaard uitziende Burton bobine iets te testen zonder extra onderdelen te kopen?
Als de ontsteking goed is, wat kan dan verder het probleem zijn dat ze vooral warm erg moeilijk start?
groetjes,
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
- Erikjan
- Heavy user
- Berichten: 2069
- Lid geworden op: za 14 okt, 2006 21:55
- Locatie: boskoop
- Contacteer:
Re: Soleille
Dat scheelt je weer een paar euro's die ontstekingen zal niets mis mee zijn die doet het gewoon de stikker maakt niets uit.
Slecht starten is in 90% van de gevallen de bobine.
Slecht starten is in 90% van de gevallen de bobine.
- Isabelle
- Gebruiker
- Berichten: 106
- Lid geworden op: ma 4 jul, 2022 14:24
- Locatie: De verre Westhoek, West-Vlaanderen
Re: Soleille
Net even een mailtje gestuurd naar Le Patron ivm de prijs, volgens de webshop lijken de losse onderdelen goedkoper uit te komen dan de set, ofwel mis ik iets ofwel is er ergens een foutje gebeurd bij de prijzen updaten. Van zodra ik daarover duidelijkheid heb bestel ik maar zo'n kitje, baat het niet (hopelijk wel), dan zal het zeker ook niet schaden.
groetjes,
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1915
- Lid geworden op: di 7 sep, 2010 09:17
- Locatie: Zwolle
- Contacteer:
Re: Soleille
1 niets aan de handIsabelle schreef: ↑di 30 aug, 2022 19:38 1 De sticker van die 123 ontsteking ziet er wel nogal verfrommeld uit, is dit normaal met gebruik, of is dit een teken dat er teveel vocht is bij gekomen of de boel te warm is geworden?
2 Bij de eerdere laadproblemen had ik wat gemeten en gezien dat er accuspanning komt op de plusdraad aan de bobine bij contact aan, klopt dit en schakelt de 123 dus net zoals de originele contactpuntjes in de massa/min?
3 Valt er aan de setup met 123 en standaard uitziende Burton bobine iets te testen zonder extra onderdelen te kopen?
4Als de ontsteking goed is, wat kan dan verder het probleem zijn dat ze vooral warm erg moeilijk start?
2 de rode draad van de 123 aan de plus. De zwarte en gele naar de bobine. Op de zwarte of gele komt de puls binnen die de vonk geeft. Als je motor in de stand staat dat er een puls zou moeten komen dan kan je 12 V meten op de zwarte of gele. De ontsteking schakelt dit na een aantal seconden uit. Even opzoeken hoeveel seconden. Dan moet je hier dus niets meer meten.
3 ja, of die goed aangesloten is. Je kan nog meer meten maar dan heb je hele dure apparatuur nodig.
4 kleppen en carb
Gr Rob
2CV 6 '82 rouge de castille
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
2CV AZAM '67 gris dandy, verkocht
2CV 6 '86, gesloopt
2CV 6 '86 verkocht
- Isabelle
- Gebruiker
- Berichten: 106
- Lid geworden op: ma 4 jul, 2022 14:24
- Locatie: De verre Westhoek, West-Vlaanderen
Re: Soleille
Net even net voldoende van de textieltape weggehaald om de verbindingen te kunnen zien:RobM schreef: ↑wo 31 aug, 2022 11:281 niets aan de hand
2 de rode draad van de 123 aan de plus. De zwarte en gele naar de bobine. Op de zwarte of gele komt de puls binnen die de vonk geeft. Als je motor in de stand staat dat er een puls zou moeten komen dan kan je 12 V meten op de zwarte of gele. De ontsteking schakelt dit na een aantal seconden uit. Even opzoeken hoeveel seconden. Dan moet je hier dus niets meer meten.
3 ja, of die goed aangesloten is. Je kan nog meer meten maar dan heb je hele dure apparatuur nodig.
4 kleppen en carb
Aansluitingen kloppen: geel gaat over in rood naar de bobine, zwart blijft zwart naar de bobine, rood krijgt contactstroom.
Even met de bobine losgekoppeld en contact aan aan de krukas gedraaid: de LED op de 123 gaat iedere omwenteling aan.
Vervolgens de multimeter aangesloten op de draden voor de bobine, maar daar meet ik dus geen spanning op op geen enkel moment tijdens het draaien aan de krukas. Nu is het rare dat Soleille wel gewoon draait en rijdt eens ze aan de praat is, dus de ontsteking zou toch gewoon moeten werken zou je denken, niet?
Om de kleppen te stellen ga ik wat tijd moeten nemen om de spatborden te kunnen demonteren om er bij te komen (nog nooit gedaan) en zorgen dat ik olie, oliefilter, vloeibare pakking, reservekleppendekselpakkingen... heb zodat ik geen lekken heb en meteen de olie kan wisselen, plus dat dit ook wel even een uitdaging wordt in mijn krappe garage... Van carburateurs ken ik al helemaal niets...
De Dynatek bobine met bijhorende bougiekabels, 2 nieuwe bougies en montagebeugels is intussen besteld, ik denk dat ik daarmee maar eens begin, ik vrees dat verdere troubleshooting een werkje voor de garage of specialist zal worden...
groetjes,
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
- Isabelle
- Gebruiker
- Berichten: 106
- Lid geworden op: ma 4 jul, 2022 14:24
- Locatie: De verre Westhoek, West-Vlaanderen
Re: Soleille
Ik denk dat ik het gevonden heb!
Om mezelf niet helemaal gek te maken heb ik net even de koelvin teruggemonteerd en Soleille gestart. Ook koud ging het dit keer moeizaam, maar weer draait ze keurig eens ze gestart is...
En toen voelde ik even achter het contactslot: een warme plek bij de aansluiting dichtst van de deur. Even wiebelen, en ja hoor, stil!
Even de connector er af en ja hoor, het pinnetje zit enorm los!
Theorie: Het ziet er dus naar uit dat er dus niets mis is met mijn Burton bobine en 123-ontsteking, maar dat er dus gewoon een slecht contact zit in de contactrol. Als de spanning dan tijdens het starten inzakt is die weerstand waarschijnlijk genoeg om onvoldoende stroom naar de ontsteking te sturen, verzuipt ze intussen (vandaar het knallen uit de inlaat of uitlaat), en met veel geluk start ze dan uiteindelijk, is de spanning meteen een stuk hoger en valt de last van de startmotor weg, waardoor er genoeg stroom naar de ontsteking gaat om te blijven draaien.
De Dynatek bobine hoefde dus waarschijnlijk niet, maar die is nu intussen toch besteld, kan geen kwaad, ik zal die ook monteren, dan heb ik alleszins nog de Burton bobine en bijhorende bougiekabels ter reserve/testonderdeel.
De bestelling staat op de webshop inmiddels als afgerond en de trackingpagina geeft intussen aan dat het pakket ingegeven is in het systeem, dus een nieuwe contactrol toevoegen aan de bestelling zit er niet meer in. Ik ga morgen even enkele stekkertjes halen om het hele contactgebeuren tijdelijk te overbruggen zonder te moeten knippen tot ik nog eens wat moet bestellen en een contactrol kan meebestellen, op hoop van zege!
Om mezelf niet helemaal gek te maken heb ik net even de koelvin teruggemonteerd en Soleille gestart. Ook koud ging het dit keer moeizaam, maar weer draait ze keurig eens ze gestart is...
En toen voelde ik even achter het contactslot: een warme plek bij de aansluiting dichtst van de deur. Even wiebelen, en ja hoor, stil!
Even de connector er af en ja hoor, het pinnetje zit enorm los!
Theorie: Het ziet er dus naar uit dat er dus niets mis is met mijn Burton bobine en 123-ontsteking, maar dat er dus gewoon een slecht contact zit in de contactrol. Als de spanning dan tijdens het starten inzakt is die weerstand waarschijnlijk genoeg om onvoldoende stroom naar de ontsteking te sturen, verzuipt ze intussen (vandaar het knallen uit de inlaat of uitlaat), en met veel geluk start ze dan uiteindelijk, is de spanning meteen een stuk hoger en valt de last van de startmotor weg, waardoor er genoeg stroom naar de ontsteking gaat om te blijven draaien.
De Dynatek bobine hoefde dus waarschijnlijk niet, maar die is nu intussen toch besteld, kan geen kwaad, ik zal die ook monteren, dan heb ik alleszins nog de Burton bobine en bijhorende bougiekabels ter reserve/testonderdeel.
De bestelling staat op de webshop inmiddels als afgerond en de trackingpagina geeft intussen aan dat het pakket ingegeven is in het systeem, dus een nieuwe contactrol toevoegen aan de bestelling zit er niet meer in. Ik ga morgen even enkele stekkertjes halen om het hele contactgebeuren tijdelijk te overbruggen zonder te moeten knippen tot ik nog eens wat moet bestellen en een contactrol kan meebestellen, op hoop van zege!
groetjes,
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
- Isabelle
- Gebruiker
- Berichten: 106
- Lid geworden op: ma 4 jul, 2022 14:24
- Locatie: De verre Westhoek, West-Vlaanderen
Re: Soleille
Wat een topservice!
De Dynatek kit, ingepakt en klaargezet en wel was nog niet opgehaald door de koerier. Le Patron gecontacteerd: "oh, die contactrol doe ik er wel nog snel bij, betaal even als afhaalbestelling op de webshop"
Meteen gedaan natuurlijk en intussen was de contactrol al ingepakt!
Kijk, da's service!
De Dynatek kit, ingepakt en klaargezet en wel was nog niet opgehaald door de koerier. Le Patron gecontacteerd: "oh, die contactrol doe ik er wel nog snel bij, betaal even als afhaalbestelling op de webshop"
Meteen gedaan natuurlijk en intussen was de contactrol al ingepakt!
Kijk, da's service!
groetjes,
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
Isabelle
Soleille la 2CV6 de 1986
- IVARIO
- Regelmatige poster
- Berichten: 335
- Lid geworden op: do 23 apr, 2015 23:04
- Locatie: Heist-op-den-Berg (B)
Re: Soleille
Ben benieuwd of ze straks goed start! Reserve-bobine is sowieso goed om in de auto te hebben.
Claudette: 2CV6 Spécial van 1987