Verkocht: 2 voorschermen
Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Verkocht: 2 voorschermen
Te Koop 2 voorschermen, 2CV 1985. Zijn in redelijke staat. Beetje laswerk. Geen deuken of builen.
Alexandre
Alexandre
Re: Te Koop 2 voorschermen
Vergeten te vermelden: gratis afhalen.
-
- Heavy user
Misschien is de locatie handig om te weten?
Staat in mijn profiel, Zuid Limburg.
Jammer, geen belangstelling. Het zijn originele schermen, dus geen imitatie. Dan maar naar het oude metaal.
Als je er snel van af moet is er op Facebook ook een groep (daar wordt actiever gekeken naar onderdelen) en op marktplaats natuurlijk...
\" Ik ben niet schizofreen, ik ben in m\'n eendje\"
Oud ijzer, geen probleem Ik dacht er iemand blij mee te maken.
De voorschermen zijn door een liefhebber opgehaald.
\" Ik ben niet schizofreen, ik ben in m\'n eendje\"
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Toppie!
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green