Verkocht: 2CV6 project inclusief extra onderdelen

Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Plaats reactie
Tom de Wolff
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 120
Lid geworden op: zo 8 jan, 2006 13:02
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Verkocht: 2CV6 project inclusief extra onderdelen

Bericht door Tom de Wolff » di 4 apr, 2023 21:19

Type: 2cv6
Bouwjaar: 1987
Vraagprijs: € 5.000
Ophaallocatie: Eersel
Link naar foto's:
https://www.dropbox.com/s/luvla4kt36z33 ... 6.pdf?dl=0

Jaren geleden dit project zelf overgekocht van iemand met als doel een volledig restauratie van de 2CV6 uit 1987. De foto (4) van de laadruimte was hoe ik toendertijd het project overgenomen heb. Sinds dien is de volledige koets hersteld, waarbij nagenoeg de gehele onderkant vervangen is en op diverse plekken de aangetaste delen van de koets vervangen zijn. Alle lasnaden zijn daarbij doorgelast, dus niet doormiddel van puntlasjes terug in elkaar gezet. De koets is volledig met RX5/RX10 behandeld met als kleur signaaloranje (RAL 2010). Ook zijn de spatborden en motorkap volledig ontdaan van de oude laklaag en behandeld met RX5/RX10 in de zelfde kleur.

Nagenoeg alle onderdelen van deze 2CV6 zijn uit elkaar geweest, schoongemaakt en bij twijfel en/of preventief vervangen door materialen van originele kwaliteit (Mehari Club Cassis) of hoogwaardiger. De 2CV6 is opnieuw opgebouwd op een gegalvaniseerd chasis van Mehari Club Cassis.

Naast de 2CV6 zelf bevat het project ook nog een grote partij aan extra onderdelen en plaatwerk. Hierin zit onderandere 2 kisten(+/-100*40*40 & 80*40*40cm) met diverse onderdelen als remklauwen, motoronderdelen en een versnellingsbak. 2 sets met deuren (8), 2 extra motorkappen, een extra achterklep en diverse ander los materiaal.

Het project is al lange tijd in mijn bezit en ondanks dat ik met veel plezier aangewerkt heb, staat het project al een aantal jaren stil en komt het er niet van om dit af te ronden. De garage die ik in de begin jaren kon gebruiken heb ik niet meer tot mijn beschikking en sinds dien staat het project in een schuur ter opslag (laatste foto). Op hoofdlijn moeten de volgende zaken nog gebeuren voor je er mee kan gaan rijden: afwerken motor, afwerken en monteren plaatwerk, eventueel restauratie van de deuren (zou ook achteraf nog kunnen), nalopen van de auto voorafgaand aan de keuring, RDW keuring met inslag van chasisnummer (schouwing heeft plaatsgevonden).

Het gehele project staat als een geheel te koop met als vraagprijs 5.000 euro.
Laatst gewijzigd door Tom de Wolff op wo 2 aug, 2023 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.

krugerr32
Beginner
Beginner
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 2 jun, 2021 21:31

Re: 2CV6 project inclusief extra onderdelen

Bericht door krugerr32 » wo 10 mei, 2023 07:43

Hoi Tom,

Is de 2cv nog tekoop?

Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk


Tom de Wolff
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 120
Lid geworden op: zo 8 jan, 2006 13:02
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: 2CV6 project inclusief extra onderdelen

Bericht door Tom de Wolff » zo 14 mei, 2023 18:17

Sorry pm gemist, maar staat nog te koop

TC2CV
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 132
Lid geworden op: za 24 jul, 2010 10:18
Locatie: Ede

Re: 2CV6 project inclusief extra onderdelen

Bericht door TC2CV » do 25 mei, 2023 00:30

Verkocht?
\" Ik ben niet schizofreen, ik ben in m\'n eendje\"

Tom de Wolff
Gebruiker
Gebruiker
Berichten: 120
Lid geworden op: zo 8 jan, 2006 13:02
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: 2CV6 project inclusief extra onderdelen

Bericht door Tom de Wolff » zo 4 jun, 2023 20:02

Nee, staat nog te koop

Plaats reactie