Vanmiddag onder het dashboard van de Dolly gelegen; alles een beetje schoongemaakt en nagekeken.....
Nu zag ik aan de chokekabel nog een elektrisch draadje, dat onder de km teller verdween. Wat kan dit zijn? Alles geprobeerd, en nagekeken, maar er is niets te zien, geen lampjes die gaan branden; alle lampjes die het zouden moeten doen, werken ook wel goed.
Rara???
choke kabel????
- Boudewijn
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: choke kabel????
In de choke knop zit een lampje dat moet gaan branden als je de choke uit trekt. Nu heb ik in mijn leven al heel wat eenden gehad, maar nog nooit mee gemaakt dat dat lampje werkte.
Schultenbräu das ist mein Bier !
Bij mijn eend werkt dat lampje wel. Af en toe....
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
In mijn Eenden en m’n huidige Dyane heeft het altijd gewerkt
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Het maakt soms slecht contact, even heen en weer draaien helpt vaak.
diverse Citroens, wat anders.
En gelukt! Hele chokekabel eruit gehaald, makkelijker op de werkbank met een losst accu. Alle kontakten afgeschuurd, en hoe gaat het knopje nu open? Uiteindelijk het rode plaatje er maar uitgewipt, en ja hoor, erachter zat een piepklein lampje, dat toch nog heel bleek te zijn. Ook zat er nog een klein rubber dopje in, misschien voor de smering??? Kabel nog even schooongemaakt en licht ingevet, en weer gemonteerd. Ben nu een van de weinigen met een goed werkende chokeknopverklikker