Kleurcode grijze eend
Kleurcode grijze eend
Hey,
ik ben op zoek naar de kleurcode van m'n grijze eend... Zoals ik al hoorde is deze afhankelijk van het bouwjaar. Ik heb gezocht onder de kap en vond 3 vakjes met gegevens, bij geen van alle weet ik de betekenis:
Stikker met : EVPdS
9GA24 578908
Automobiles Citroen
VF7AZKA00KA205463
930
1330
1-450
2-500
Bij geen van deze drie weet ik wat het is. Wie kan het mij vertellen. Volgens mij staat hier ook geen bouwjaar of kleurcode in dus waar vind ik die dan?? Kan ik anders aan de bouw (of een ander detail) van de eend herkennen uit welk jaar hij komt?
Anthony
ik ben op zoek naar de kleurcode van m'n grijze eend... Zoals ik al hoorde is deze afhankelijk van het bouwjaar. Ik heb gezocht onder de kap en vond 3 vakjes met gegevens, bij geen van alle weet ik de betekenis:
Stikker met : EVPdS
9GA24 578908
Automobiles Citroen
VF7AZKA00KA205463
930
1330
1-450
2-500
Bij geen van deze drie weet ik wat het is. Wie kan het mij vertellen. Volgens mij staat hier ook geen bouwjaar of kleurcode in dus waar vind ik die dan?? Kan ik anders aan de bouw (of een ander detail) van de eend herkennen uit welk jaar hij komt?
Anthony
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Ik heb dezelfde kleur. En alle spuitbussen de overeenkomen met dit kleurnummer komen niet overeen met de lak als je ze erop spuit. Het is altijd een tint achter.
Zoals genoemd kun je de kleur laten maken, maar dan ben je wel meer kwijt.
ik heb zo ooit een spatbord gespoten met MOTIP met een overeenkomende kleurcode. En dit spatbord was dus lichter grijs. Dat is ook 1 van de reden dat mijn eend nu 2-tone is. Heb ooit een blikje laten maken om de koets bij te tippen, maar precies hetzelfde grijs is het nog steeds niet. Maar ja.
Veel plezier met je grijze eend. (heb je ook foto's)
Zoals genoemd kun je de kleur laten maken, maar dan ben je wel meer kwijt.
ik heb zo ooit een spatbord gespoten met MOTIP met een overeenkomende kleurcode. En dit spatbord was dus lichter grijs. Dat is ook 1 van de reden dat mijn eend nu 2-tone is. Heb ooit een blikje laten maken om de koets bij te tippen, maar precies hetzelfde grijs is het nog steeds niet. Maar ja.
Veel plezier met je grijze eend. (heb je ook foto's)
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
Het is leuk dat het precies de kleur is die ik zoek maar ik ga er geen enorme grote vlakken mee spuiten. Meer de onopvallende plekken, overal waar roest zat dus... een tintje lichter of donkerder is voor mij niet zo'n groot probleem blijkt nu. Wel heb ik de code dus gekregen en de spuitbus ligt morgen voor me klaar