Ahh, je zit op Ibiza bij RamonRossero schreef:Het zit nog een tikkeltje zuidelijker en het is omringd door zee!
A-campertje - en we gaan weer door!
op de foto issie trouwens veeel mooier dan in het echt
Gewoon met de hand gekwast want hij was al een keer overgeschilderd.
Er was dus niet heel veel eer aan te behalen Het is nu een echte franse
Gewoon met de hand gekwast want hij was al een keer overgeschilderd.
Er was dus niet heel veel eer aan te behalen Het is nu een echte franse
Laatst gewijzigd door Rossero op wo 20 jul, 2011 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Nou, hier dan de lang verwachtte foto's van het interieur!
Het zit er al een paar maanden in, er is een paar weken op geslapen en het hout is reeds aan het verkleuren door de mediterraanse zon, maar alles werkt nog alsof het nieuw is!!
Dit is de rij-positie:
Tafel opgeklapt zodat je ruimte hebt om spullen op de grond te dumpen. (slechts een gereedschapskist en een fiets op de heenreis)
Zo heb ik er natuurlijk ook gewoon in gezeten, lekker veel been en beweegruimte!
Dan klap je de tafel (half) naar beneden op een scharnierende poot.
De tafel zelf hangt dan aan de wandkast. Op deze manier heb ik met VIER(!!!) mensen gegeten! (waaronder mijn grootouders)
Ik heb ook nog een tafelkleed pas gemaakt (niet op de foto), het hout vlekt nogal rap.
Als je de tafel los haalt van de kast en het kleedje dubbelvouwt kan je hem exact tussen de banken laten vallen en heeft hij een steun in het midden:
Als je dan de kussens een beetje herindeeld heb je een bed.
Dit bed is maar liefst 1m20 breed!!! Wat vrij klein is, maar zeer groot voor zo'n piepcampertje:
Met een neergeklapte voorbank komt het bed zelfs op een formaat van 1m20 bij 2!
Hier heb ik dan dus ook meerdere nachten riant geslapen.
De kussens zijn overigens dik genoeg, ondanks de 6cm.
Ik heb ook nog gordijntjes (weer niet op de foto) die zitten met klittenband voor de ramen bevestigd.
En dan natuurlijk de klapbank, een verhaal apart, op de vorige pagina staat de bouw:
Het zitkussen moet iets naar voren worden geschoven om de bank diep genoeg in te kunnen klappen:
Als je de bank neer klapt krijg je een gat tussen de bank en het bed:
Als je de twee spijkers uit de dubbele plank haalt kan deze scharnieren en klemt deze exact tussen bank en bed in.
Deze houd de bank ook ingevouwen:
Het rugkussen leg je terug als voeteneinde:
Et voila, je hebt een bed!
Op deze foto kan je wel goed zien dat alleen het voorste kastje een deurtje heeft, dat is omdat deze tijdens het rijden niet wordt afgedekt door de tafel:
Dat is mijn camper!
Te bewonderen op de wereldmeeting
Het zit er al een paar maanden in, er is een paar weken op geslapen en het hout is reeds aan het verkleuren door de mediterraanse zon, maar alles werkt nog alsof het nieuw is!!
Dit is de rij-positie:
Tafel opgeklapt zodat je ruimte hebt om spullen op de grond te dumpen. (slechts een gereedschapskist en een fiets op de heenreis)
Zo heb ik er natuurlijk ook gewoon in gezeten, lekker veel been en beweegruimte!
Dan klap je de tafel (half) naar beneden op een scharnierende poot.
De tafel zelf hangt dan aan de wandkast. Op deze manier heb ik met VIER(!!!) mensen gegeten! (waaronder mijn grootouders)
Ik heb ook nog een tafelkleed pas gemaakt (niet op de foto), het hout vlekt nogal rap.
Als je de tafel los haalt van de kast en het kleedje dubbelvouwt kan je hem exact tussen de banken laten vallen en heeft hij een steun in het midden:
Als je dan de kussens een beetje herindeeld heb je een bed.
Dit bed is maar liefst 1m20 breed!!! Wat vrij klein is, maar zeer groot voor zo'n piepcampertje:
Met een neergeklapte voorbank komt het bed zelfs op een formaat van 1m20 bij 2!
Hier heb ik dan dus ook meerdere nachten riant geslapen.
De kussens zijn overigens dik genoeg, ondanks de 6cm.
Ik heb ook nog gordijntjes (weer niet op de foto) die zitten met klittenband voor de ramen bevestigd.
En dan natuurlijk de klapbank, een verhaal apart, op de vorige pagina staat de bouw:
Het zitkussen moet iets naar voren worden geschoven om de bank diep genoeg in te kunnen klappen:
Als je de bank neer klapt krijg je een gat tussen de bank en het bed:
Als je de twee spijkers uit de dubbele plank haalt kan deze scharnieren en klemt deze exact tussen bank en bed in.
Deze houd de bank ook ingevouwen:
Het rugkussen leg je terug als voeteneinde:
Et voila, je hebt een bed!
Op deze foto kan je wel goed zien dat alleen het voorste kastje een deurtje heeft, dat is omdat deze tijdens het rijden niet wordt afgedekt door de tafel:
Dat is mijn camper!
Te bewonderen op de wereldmeeting