Ik reed achteruit de parkeerplaats van de AH af. Even wachten op 2 fietsers en een auto en rustig achteruit. Plots schreeuwt mijn vriendin stop stop, er rijd nog iemand achteruit. Dus ik stamp op de rem en stop, de andere dame (meisje) stopte een half metertje later. Gewoon klote, ze heeft mij nooit gezien, maar we reden beide achteruit, dus de verzekering zal wel niet erg meewerken.
Toch redelijk wat schade, kofferklep, bumper, onderbalk van het dak hier en daar wat lakschade en uiteraard de palmabak, die is echt helemaal aan gort. Ik heb hem nog even nodig om de vakantiespullen mee naar huis te kunnen nemen, dus dikke lagen ducktape.
Ik ben bang dat ik het zelf mag gaan repareren, bumper en kofferklep heb ik nog wel liggen. De onderbalk van het dak kun je geloof ik los maken en vervangen, thuis maar eens kijken.
Mocht er iemand nog een palmabak hebben liggen waar je niks mee doet, ik houd mij aanbevolen
Ik had er 2, maar ik heb er net van het voorjaar 1 weg gedaan , wijze les, niks wegdoen.
Verstuurd vanaf mijn SM-A346B met Tapatalk
ambulance gele eend
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Re: ambulance gele eend
Ruk zeg…
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
- Dokkie Duckie
- Beginner
Als jullie beiden achteruit reden, dan hebben beide schuld en moet zij de helft van jouw schade betalen en de rest wordt door haar verzekering betaald. Jij moet dus de helft van haar schade zelf betalen en de andere helft wordt door jouw verzekering betaalt. Je hebt de auto 2 jaar geleden nog laten taxeren. Dus ik zou er wel werk van maken als ik jou was.
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ligt eraan of je full casco verzekerd bent maar als je een taxatie hebt zal je dat ook wel zijn
Mijn Dyane is trouwens alleen WA verzekerd
Mijn Dyane is trouwens alleen WA verzekerd
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
- Dokkie Duckie
- Beginner
Wij hebben dus laatst ook zo'n akkefietje gehad. Zij het wel met de dagelijkse auto van mijn vrouw en deze was dus beperkt casco verzekerd.
Ik raad iedereen aan om je voiture te laten taxeren. Anders is de kans groot dat ze uitgaan van de dagwaarde. En dat valt altijd tegen.
Ik raad iedereen aan om je voiture te laten taxeren. Anders is de kans groot dat ze uitgaan van de dagwaarde. En dat valt altijd tegen.
- IVARIO
- Regelmatige poster
Vervelend hoor, ik lees het nu pas, van de aanrijding. Succes met de reparatie
Claudette: 2CV6 Spécial van 1987
Hoe is het afgelopen? De eend is alleen WA verzekerd, de taxatie was meer een ding voor mijzelf en om iets in handen te hebben mocht de eend ooit total loss worden verklaard.
Ik krijg 50% van de schade vergoed. Een bekende 2cv garage in noord-holland heeft een mooie offerte gemaakt, de schade expert was het met de offerte eens. Dus dat is afgehandeld.
Ik kan deze winter aan de gang. Ik heb op zolder nog een redelijk achterklepje staan, maar mocht iemand een hele mooie hebben dan houd ik mij aanbevolen. Een mooie achterbumper had ik nog wel. Het enige wat er echt nieuw moet komen is een palmabak.
Bij deze de oproep, wie heeft er nog een redelijke palmabak te koop, liefst een beetje in het westen.
Ik krijg 50% van de schade vergoed. Een bekende 2cv garage in noord-holland heeft een mooie offerte gemaakt, de schade expert was het met de offerte eens. Dus dat is afgehandeld.
Ik kan deze winter aan de gang. Ik heb op zolder nog een redelijk achterklepje staan, maar mocht iemand een hele mooie hebben dan houd ik mij aanbevolen. Een mooie achterbumper had ik nog wel. Het enige wat er echt nieuw moet komen is een palmabak.
Bij deze de oproep, wie heeft er nog een redelijke palmabak te koop, liefst een beetje in het westen.