omdat ik de tank van mijn Dyane heb vervangen voor een grotere 39L tank, bied ik de originele stalen tank aan. Tank is in uitstekende staat.
Prijs: t.e.a.b.
Af te halen in Zeist.
stalen benzinetank 25L
Forumregels
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
Start je onderwerp met "Te koop: ". Dit vergroot de herkenbaarheid van je advertentie.
Als je het item hebt verkocht, verander de titel naar "Verkocht: " of geef het door aan een beheerder, dan sluiten we de advertentie.
Na drie maanden wordt een advertentie ***gesloten*** ,na zes maanden wordt uw advertentie ***verwijderd***tenzij u meldt dat deze nog te koop is.....
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Re: stalen benzinetank 25L
Dan heb ik daar wel interesse in!
Meteen een vraag aan de rest van de forum leden (of mogelijk weet jij dat ).
Is deze tank gelijk aan een van een AMI 8?
Daar moet hij dan onder komen namelijk.
Die ik nu heb is erg slecht (roest en vuil van binnen)
Meteen een vraag aan de rest van de forum leden (of mogelijk weet jij dat ).
Is deze tank gelijk aan een van een AMI 8?
Daar moet hij dan onder komen namelijk.
Die ik nu heb is erg slecht (roest en vuil van binnen)
onder druk wordt alles vloeibaar
-
- Beginner
nee, de ami 8 tank is 30 liter en heeft een aparte beluchtingspijpje die rechtstreeks uit de tank komt. De 25 liter tank heeft de
beluchting in de vulpijp. De vulpijp aansluiting zit ook op een andere positie. Dan moet je veel veranderingen inbrengen. De ami vereniging heeft ami 8 tanken genoeg!
beluchting in de vulpijp. De vulpijp aansluiting zit ook op een andere positie. Dan moet je veel veranderingen inbrengen. De ami vereniging heeft ami 8 tanken genoeg!
Dank voor je reactie!KarelMarien! schreef: ↑do 7 nov, 2024 17:00 nee, de ami 8 tank is 30 liter en heeft een aparte beluchtingspijpje die rechtstreeks uit de tank komt. De 25 liter tank heeft de
Dan gaat deze Duane tank aan mij voorbij, en maak ik de rit naar de Ami vereniging.
onder druk wordt alles vloeibaar
Weet je zeker dan een 25 liter tank is? Dyane is dacht ik ook 20 liter net als de 2cv. Alleen mehari is 25.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980
2cv6 club 1978
Vanclee mungo 1980
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Mijn Dyane tank is op zeker 25 liter
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green