Wat hebben de dames en heren eendrijder betaald voor het spuiten van een complete eend? incl. strak maken (geen roest wegwerken) en in welk jaar?
Het is voor mij alweer jaren geleden dat ik nederlandse spuitprijzen heb gezien, maar het lijkt mij nu toch wel een kostbare zaak geworden...
eend spuiten
Re: eend spuiten
Ik heb 7 jaar geleden 600 euro betaald incl de lak. Maar was een vriendenprijs. Heb vorig jaar de plastic achterbumper van de C3 moeten laten spuiten was 1500 euro... Dus ja het is helaas idioot duur geworden.
diverse Citroens, wat anders.
Ik volg deze vraag met interesse. Ben zelf ook prijzen aan het opvragen. Tot nu toe 3500 t/m 6500 Euro aan prijzen ontvangen. Lastig om te achterhalen wat goedkoop of duurkoop is.
In mijn geval gaat het om het spuiten van een complete eend op basis van een nieuwe koets. (En ja, de prijzen en verhalen over de kwaliteit van nieuwe / gerestaureeerde koetsen lopen net zover uiteen.....)
In mijn geval gaat het om het spuiten van een complete eend op basis van een nieuwe koets. (En ja, de prijzen en verhalen over de kwaliteit van nieuwe / gerestaureeerde koetsen lopen net zover uiteen.....)
15 jaar geleden en ook vrienden prijs was 2000,-.
Alle los aangeleverd en dus van binnen en buiten gespoten.
Denk dat het belangrijk is te vragen naar referenties en die dan ook te gaan bekijken en bespreken met die klant.
Alle los aangeleverd en dus van binnen en buiten gespoten.
Denk dat het belangrijk is te vragen naar referenties en die dan ook te gaan bekijken en bespreken met die klant.
onder druk wordt alles vloeibaar
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
In 2007 de pickup laten strak maken en spuiten 2000 euro zonder bon.
De Charleston heb ik zelf gespoten 3 jaar geleden, daar is een verslag van op dit forum. Als je dat hebt gedaan snap je de prijzen. Spuitkaar maken is enorm veel werk.
Alleen aan lak primers verdunner en plamuur was ik ergens tussen 500 en 600 kwijt schat ik.
Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
De Charleston heb ik zelf gespoten 3 jaar geleden, daar is een verslag van op dit forum. Als je dat hebt gedaan snap je de prijzen. Spuitkaar maken is enorm veel werk.
Alleen aan lak primers verdunner en plamuur was ik ergens tussen 500 en 600 kwijt schat ik.
Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk