Hellup: chassisnummer afgekeurd door RDW
Re: Hellup: chassisnummer afgekeurd door RDW
Update nr. 2:
Vandaag mail gehad uit Sochaux met het verzoek 75 euro over te maken voor het document incl. verzending. Ik ga er dan eigenlijk van uit dat alle gegevens die ik heb gestuurd op juistheid zijn gecontroleerd en dat op basis daarvan inderdaad een certificaat kon worden opgesteld. Ik heb nu dus hele goede hoop!
Optie twee is natuurlijk verkoop in Duitsland, maar de auto heeft me nog nooit echt in de steek gelaten en een andere kopen in Nederland gaat helaas ook erg in de papieren lopen.
Nog een paar dagen in spanning tot de post komt en dan is het hopelijk 'eind goed, al goed'.
Groet,
Vandaag mail gehad uit Sochaux met het verzoek 75 euro over te maken voor het document incl. verzending. Ik ga er dan eigenlijk van uit dat alle gegevens die ik heb gestuurd op juistheid zijn gecontroleerd en dat op basis daarvan inderdaad een certificaat kon worden opgesteld. Ik heb nu dus hele goede hoop!
Optie twee is natuurlijk verkoop in Duitsland, maar de auto heeft me nog nooit echt in de steek gelaten en een andere kopen in Nederland gaat helaas ook erg in de papieren lopen.
Nog een paar dagen in spanning tot de post komt en dan is het hopelijk 'eind goed, al goed'.
Groet,
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Klinkt veel belovend. Als de rdw het nummer er in zet kan de vlag uit .
Eenden zijn echt idioot duur geworden in NL in elk geval. Ik keek pas even op marktplaats viel bijna van mn stoel.
Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
Eenden zijn echt idioot duur geworden in NL in elk geval. Ik keek pas even op marktplaats viel bijna van mn stoel.
Verstuurd vanaf mijn 22101316G met Tapatalk
Ik ben benieuwd hoe dit verhaal is afgelopen, is het gelukt?
Ik heb je nog een pb gestuurd, hopelijk zie je kans om te reageren.
Ik heb je nog een pb gestuurd, hopelijk zie je kans om te reageren.
- IVARIO
- Regelmatige poster
Ik hoop ook dat het gelukt is, ben zeer benieuwd
Claudette: 2CV6 Spécial van 1987
Jammer dat Krummel hier niet regelmatig komt, ik heb helaas nog geen reactie. Kan nog komen natuurlijk.
Is er misschien iemand anders die weet hoe ik de benodigde documentatie kan opvragen in "Sochaux"?
Is er misschien iemand anders die weet hoe ik de benodigde documentatie kan opvragen in "Sochaux"?
-
- De Forumbelg
Via de website van l'Aventure: https://laventure-association.com/en/ce ... estations/
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
Dankjewel, ik heb meteen een aanvraag ingediend. Wordt vervolgd in het Scharrelston draadje.
Sorry, ik was inderdaad een tijdje niet online.
Ik heb ondertussen contact gehad met Chris B (die hier de vraag stelde naar de afloop van het verhaal)
Het document heb ik ondertussen ontvangen. Aanstaande donderdag is de herkeuring.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
Met vriendelijke groet,
Wido
Ik heb ondertussen contact gehad met Chris B (die hier de vraag stelde naar de afloop van het verhaal)
Het document heb ik ondertussen ontvangen. Aanstaande donderdag is de herkeuring.
Ik zal jullie op de hoogte houden.
Met vriendelijke groet,
Wido
- deusjevo
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Succes!
Dyane 6 - 1968 - Blanc EWT
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green
Range Rover Classic - 1972 - Epsom Green