vandaag was ik de stuurbuis aan het vervangen en merkte dat de motor naar achter wis geschoven,dit merkte ik doordat de aandrijfas van de wielen tegen de kas komt:s,en toen ik de motorkap dichtdeed paste de inkeping voor de lichten niet meer,de buis zat 5cm teveel naar achter.Ook paste de stok om de motorkap te ondersteunen niet meer,het leek of ze te lang was.Hoe komt dit? Is dit te wijten aan het chassis?Hoe los ik dit op?
Tnx
de motor schuift naar achter,hoe komt dit
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
maar dan is het toch raar dat de hele koplampsteun mee beweegt. Die zit nl bij de bumpersteun vast...Misschien mist daar een boutDuintje schreef:Controleer eens of de bevestiging nog goed zit aan de voorkant. Je blok hoort daar met 2 bouten vast aan je chassis te zitten. Ik denk dat daar iets mis is.
Marcel
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
volgens ik kan zien is het chassis niet geknikt,maar ik ben een beetje bang dat het toch dit gaat zijn want de vorige eigenaar is een keertje gebotst kan ik dit op de een of de andere manier niet herstellen want ik heb ze een week en heb ze gekregen omdat de eigenaar dood was en ze gingen ze naar de sloop doen.En ik heb echt het budget niet voor een nieuw chassis ik heb gisteren een nieuwe stuurbuis moeten bestellen dus ik zit een beetje op zwart zaad(ben namelijk nog maar 16).HELP!!