Volgens mij sta je wel te zwaaien met je vinger...Lelijke Eend schreef:Tom, nou kan ik best ene ander stukje van die pagina hier quoten, maar ik doe het niet.
Het gaat er mij niet om dat ik als een schoolmeester met het vingertje sta te zwaaien, ik wil alleen informeren. Schijnbaar weten jij en anderen het beter, maar het zal mij een worst wezen. Ik hoop dat als er toch ruitjes getint gaan worden, er dan geen boetes van komen. Ik beb ook niets tegen tinten of wat dan ook, maar ik zou het zo jammer vinden dat iemand het wel doet, een prent krijgt en dan baalt dat niemand hem/haar op het verbod van tinten heeft gewezen.
Iemand wil z'n ruiten tinten, en jij komt meteen met "dat het niet mag". Een antwoord dat je *blijkbaar* van een politieforum hebt.
Ik ben dus ook eens gaan kijken op dat forum en heb bij zoeken "ruiten blinderen" ingetikt. Het eerste artikel dat ik aanklik, is dat wat hierboven door mij ge-quote is.
En de eerste persoon die voor het tinten van ruiten wordt beboet moet ik nog tegenkomen. Ben zelf ook 2 keer gecontroleerd met m'n eend, op papieren, remmen en verlichting enz, en er stonden 3 agenten bij m'n eend, en géén van die drie, ziei iets over mijn geblindeerde achterruit, en derde zijruitjes.
En dat ik en andere het beter weten, kan ik ook van jou zeggen, maar de afgelopen dagen heb je niet veel gelijk gekregen (vacuum in een veerpot, ruiten blinderen....), dus blijkbaar weten anderen en ik het wel beter, maar dit terzijde!
Tom D.