(alweer) valse lucht

Gesloten
flusc
Regelmatige poster
Regelmatige poster

(alweer) valse lucht

Bericht door flusc » do 1 sep, 2005 08:28

hellow,
na me suf te hebben gezocht naar een verstopte sproeier in men carb ga ik het nu eens anders proberen, valse lucht opsporen...
ik heb men carb al eens van de motor gehaald ( al meer dan 10 keer :s) en wat me wel opgevallen is, is dat er groeven in de pakking onder de carb zitten..., is dit normaal ? of moet dit een mooi effen vlak zijn?
vroem vroem

joost2cv
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door joost2cv » do 1 sep, 2005 10:02

Al de truc met de brakecleaner al geprobeerd? Groeven in op een flens hoeft niet altijd erg te zijn. Niet al te diep wordt in de pakking geperst.

Groeten Joost

Ducksen
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Ducksen » do 1 sep, 2005 11:55

groefjes mogen er wel inzitten idd maar deze mogen niet te diep zijn, komt de valse lucht niet ergens anders vandaan trouwens??
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11

flusc
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door flusc » do 1 sep, 2005 18:54

ik noem het eigenlijk geen groefjes meer, maar groeven! en als ik mijn carb eraf haal staat heel de flens nat... dus denk ik wel dat hij lekt...

en ja ik heb de truc met remreiniger geprobeert en bijna al mijn haar erafgefikt! motor stond veel te warm
vroem vroem

flusc
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door flusc » za 3 sep, 2005 10:10

probleem opgelost :D :D :D :D :D ik heb de flens gewoon met wat schuurpapier opgepoetst en er een pakking boven en onder geplaatst (zo zelf uitgesneden pakking...
vroem vroem

Gesloten