ff voorstellen (Was: Leeftijd?)
- berend jan
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
Voorstellen
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben 47 jaar en mijn SPOT eend 29. Ik begon met eend-rijden in 1980. Sindsdien heb ik op een jaar na altijd wel 1 of meerdere A-types in bezit gehad. Naast de SPOT heb ik momenteel nog diverse andere Citroëns, zoals een Dyane ('71) en een HY ('67), net als de SPOT in de schuur en een Dyane ('73) en een BX ( '88 ) op de weg.
Ik hoop gauw een fotootje van de SPOT op mijn profiel te zetten, ik ben druk met restaureren. Ondertussen ben ik wel alvast 'secretaris' van SPOTeend Register Nederland geworden. Groetjes, Henri.
http://home.tiscali.nl/spoteend/
Ik hoop gauw een fotootje van de SPOT op mijn profiel te zetten, ik ben druk met restaureren. Ondertussen ben ik wel alvast 'secretaris' van SPOTeend Register Nederland geworden. Groetjes, Henri.
http://home.tiscali.nl/spoteend/
A-type rijder sinds 1980.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.
Méhari 1977, HY 1967, dagelijks vervoer: Acadiane 1983 en een Berlingo Multispace 1.6 benzine.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Zal mij ook even voorstellen ondanks dat ik al een tijdje inlog op het forum. Joost van de Berg met een leeftijd van 39. Mijn eerste auto was een rode dyane daarna kwam een witte eend (later donker groen). Gevolgd door een acadyane die zelfs werd ingezet als service wagen tijdens rallye. Na jaren eendloos kwam ik twee slechte eenden tegen waarvan ik de beste en de oudste gerestaureerd heb. Gek genoeg was de eend ook in Roosendaal destijds in 82 gekocht. Momenteel genieten we van de eend in onze vrije tijd.
Groeten Joost
Groeten Joost
Ik hoop als nieuweling niet meteen als zeurpiet te boek te komen, maar dit is een stokpaardje van me: De spelling van de bestelversie van de Dyane is Acadiane. Als het fout in de krant staat denk ik: 'Die weten niet beter'. Maar hier op een site van liefhebbers......tsooj schreef:Gevolgd door een acadyane
-
- Regelmatige poster
Hallo,
Ik ben Mamma Duck, 47 jaar jong, woon in Valkenburg aan de Geul, en voor de deur staat een mooie grijs/grijze charleston.
Aangezien mijn zoon er altijd mee weg is, kan ik er helaas weinig gebruik van maken.
Hoe los ik dit op?
Iemand tips voor mij?
HIj word binnekort 21 (mijn zoon dus ). In principe kan ik hem best de deur uitzetten Dan heb ik mijn auto terug.
Groetjes
Mamma Duck
Ik ben Mamma Duck, 47 jaar jong, woon in Valkenburg aan de Geul, en voor de deur staat een mooie grijs/grijze charleston.
Aangezien mijn zoon er altijd mee weg is, kan ik er helaas weinig gebruik van maken.
Hoe los ik dit op?
Iemand tips voor mij?
HIj word binnekort 21 (mijn zoon dus ). In principe kan ik hem best de deur uitzetten Dan heb ik mijn auto terug.
Groetjes
Mamma Duck
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Als zoon toch maar even een reactieMamma Duck schreef:Hallo,
Hoe los ik dit op?
Iemand tips voor mij?
Groetjes
Mamma Duck
Mijn ouders hebben me die eend aangeboden. Ik mocht ermee rijden, totdat de mijne gerestaureerd zou zijn. De eend werd anders toch niet gebruikt... en dat is natuurlijk een slechte zaak. Pa fiestt liever, en ma gaat liever met de Berlingo naar het werk
En dan gaan ze mij nu de schuld geven dat ik constant met de eend wegben....
Ouders
En nu komen ze me ook nog allebei op het forum lastig vallen.
Ze zeggen er dan maar al te vaak bij: "Dat is niet om je te controleren hoor..."
jaja...
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
2003 Audi A2 1.4i
-
- Regelmatige poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
nou...ik zit ook wel eens onder hoor, wel met de leptop op schoot (als vaders m niet heeft...)Mamma Duck schreef:Als ik geweten had dat dat meer dan een jaar ging duren dan had hij ook zijn fiets kunnen pakken.....
O nee, kan niet, die hebben we weggegeven
Het forum is de enige manier vandaag de dag om nog een keer met mijn zoon/zonen/dochter te communiceren...
Tis ook nooit goed
1986 2CV6 Special Pick Up
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i
-
- Regelmatige poster
- Tom Duckpower
- Moderator