Hittebestendige verf
Hittebestendige verf
Welke onderdelen kan ik met hittebestendige verf spuiten?
-spuitstuk
-kachelpotten
-ventilatorhuis
-?
Voor het spuitstuk twijfel ik nog tussen lichtgrijs of zwart. Volgens mij steekt dat grijs mooi af tegen al het zwart wat er al is (o.a. cilinderbeplating en kachelpotten)
-spuitstuk
-kachelpotten
-ventilatorhuis
-?
Voor het spuitstuk twijfel ik nog tussen lichtgrijs of zwart. Volgens mij steekt dat grijs mooi af tegen al het zwart wat er al is (o.a. cilinderbeplating en kachelpotten)
Je kunt veel met hittebestendige verf spuiten, maar het is niet altijd noodzakelijk.
Het inlaat-gedeelte van het spruitstuk blijft netjes in de lak zitten, van het uitlaat-gedeelte brand zelfs de hittebestendige verf weg.
Persoonlijk spuit ik kachelpotten, cylinderbeplating, ventilatorhuis met standaard autolak dit blijft ook goed zitten.
Het inlaat-gedeelte van het spruitstuk blijft netjes in de lak zitten, van het uitlaat-gedeelte brand zelfs de hittebestendige verf weg.
Persoonlijk spuit ik kachelpotten, cylinderbeplating, ventilatorhuis met standaard autolak dit blijft ook goed zitten.
Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987
-
- Heavy user
-
- Heavy user
Ok, bedankt voor de reacties.
Mn motor zit inmiddels weer in elkaar en heeft gisteravond weer keurig gelopen met hittebestendige verf op het ventilatorhuis, kachelpotten, spruitstuk, kleppendeksels en de koelingsdelen voor de remschijven (had de spuitbus toch in mn handen
).
Resultaat staat op mn website
Mn motor zit inmiddels weer in elkaar en heeft gisteravond weer keurig gelopen met hittebestendige verf op het ventilatorhuis, kachelpotten, spruitstuk, kleppendeksels en de koelingsdelen voor de remschijven (had de spuitbus toch in mn handen

Resultaat staat op mn website
-
- Beginner
- Contacteer:
Re: Hittebestendige verf
Kijk eens op www.motip.nl ik heb het hele spruitstuk gestraald en ook de kachelpotten en kleppendeksels en in de spuitlak zilver van Motip gezet. Hittebestendig tot 600 gr C. Spruitstuk heeft 4 lagen.Rik schreef:Welke onderdelen kan ik met hittebestendige verf spuiten?
-spuitstuk
-kachelpotten
-ventilatorhuis
-?
Succes!