temperatuur visablok
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 331
- Lid geworden op: za 11 okt, 2003 14:39
- Locatie: Ophemert
- Contacteer:
pingelen
Je hebt kans dat hij met 95 pingelt, zou inelk geval 98 gebruiken .
Met vriendelijke groet G. vd Bergh.
https://lepatron.nl/webshop/
https://lepatron.nl/webshop/
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 331
- Lid geworden op: za 11 okt, 2003 14:39
- Locatie: Ophemert
- Contacteer:
compressie
Maar je hebt kans dat hij het met 98 goed doet, je hebt hoge compressie waarschijnlijk, waardoor je 98 moet hebben.
Met vriendelijke groet G. vd Bergh.
https://lepatron.nl/webshop/
https://lepatron.nl/webshop/
vacuumdoos
oke dat kan ook nog maar ik laat hem eerst zo weer effe hij rijdt alweer een stuk beter.
toch bedankt!
toch bedankt!
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
FF wat anders, ben bezig om oliedruksensor te monteren, maar meet geen oliedruk. Voor de zekerheid leiding ff losgemaakt van de kop en waarempel, olie. Nu heb ik een verloop moeten maken omdat de druksensor niet op de standaard plaats past. Dit met een leiding gedaan welke ik met standaard banjo aanslutingen heb vastgezet. Waarschijnlijk zie ik iets belangrijks over t hoofd
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 331
- Lid geworden op: za 11 okt, 2003 14:39
- Locatie: Ophemert
- Contacteer:
OLIEDRUK
Waar heb je die leiding dan geplaats? En wat voor materiaal is de leiding?
Met vriendelijke groet G. vd Bergh.
https://lepatron.nl/webshop/
https://lepatron.nl/webshop/
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Ik heb de normale druksensor gepakt van de Visa, daar de sensor uitgehaald en er een bus in gezet met draad. Dus dan heb je blok, leiding voor de koppen en dan de leiding naar de druksensor (zo'n equus geval). Leiding is momenteel nog een hogedruk leiding (staalflex). Maar de Banjo bouten welke ik gebruikt heb (had ze nog liggen) zijn van de remmen van een motor. De openingen daarin zijn +/- 2,5 mm. Vermoed dat daar mijn probleem zit, druk zakt zo natuurlijk meteen weg. Aan de andere kant van de staalflex heb ik een alu blok zitten waar de leiding op vast zit en waar ook de sensor op vast zit.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 331
- Lid geworden op: za 11 okt, 2003 14:39
- Locatie: Ophemert
- Contacteer:
instrument
Leg eerst de draad die op de sensor moet eens tegen de massa, de meter moet dan geheel uitslaan, dan weet je of de meter werkt.
En is de druksensor nu wel met de massa verbonden?
En is de druksensor nu wel met de massa verbonden?
Met vriendelijke groet G. vd Bergh.
https://lepatron.nl/webshop/
https://lepatron.nl/webshop/
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
gevonden, inderdaad probleem was de massa van de sensor, aparte draad naar de massa getrokken en de meter staat nu in ieder geval op nul. Rechtstreeks getest en dan slaat de meter inderdaad helemaal uit. Zondag met draaiende motor kijken of ie nu druk op gaat bouwen. Ben alleen bang dat ik daar niet voldoende olieflow heb om de turbo van olie te voorzien.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 331
- Lid geworden op: za 11 okt, 2003 14:39
- Locatie: Ophemert
- Contacteer:
sensor flens
Ik dacht dat de zgn sensor flens niet past op een visa.
We hebben adaptors liggen voor oliekoelers.
En je moet toch druk hebben bij de aansluiting van de leidingen op het blok?
We hebben adaptors liggen voor oliekoelers.
En je moet toch druk hebben bij de aansluiting van de leidingen op het blok?
Met vriendelijke groet G. vd Bergh.
https://lepatron.nl/webshop/
https://lepatron.nl/webshop/