moter revisie club avonden
moter revisie club avonden
beste mensen, na het reviseren van mijn blok blijft het kriebelen om nog meer uit een blok te halen dan de simpele revisie.
nu vroeg ik mij af of er een cursus bestaat waar je je eigen motor mee naartoe neemt en hem daar onder begeleiding van profs je moter kan
reviseren?
ook lijkt het mij leuk om deze cursus zelf op te zetten, en dan met behulp van een goed boek een samen de boel open te maken en alles grondig te bekijken. en vervolgens te reviseren.
Ramon
nu vroeg ik mij af of er een cursus bestaat waar je je eigen motor mee naartoe neemt en hem daar onder begeleiding van profs je moter kan
reviseren?
ook lijkt het mij leuk om deze cursus zelf op te zetten, en dan met behulp van een goed boek een samen de boel open te maken en alles grondig te bekijken. en vervolgens te reviseren.
Ramon
-
- Veelvuldig poster
van 2cv club westland hebben ze een tijd geleden toch zoiets gedaan en dat online gezet? heeft toen ook wat over op 't forum gestaan dacht ik!
met een goede vraagbaak en haynes manual hoop ik er toch wel uit te komen, als we een aantal avonden/ dagen naar elkaar toe moeten komen om blokkies te reviseren worden ze nog duur aan benzine! verder is het wel leuk om alle 'motorfreaks' eens te ontmoeten! en wat 'simpele' tunigsdetails uit te wisselen
greetz Rusty
met een goede vraagbaak en haynes manual hoop ik er toch wel uit te komen, als we een aantal avonden/ dagen naar elkaar toe moeten komen om blokkies te reviseren worden ze nog duur aan benzine! verder is het wel leuk om alle 'motorfreaks' eens te ontmoeten! en wat 'simpele' tunigsdetails uit te wisselen
greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
Het Eendeei bied zoiets aan:
http://www.eendeei.nl/cursus/motorrevisie.html
http://www.eendeei.nl/cursus/motorrevisie.html
laat ons hopen he. Maar ik denk toch dat het moeilijk is om sponser voor zulk project te vinden. of we moesten een rijke weldoener vinden he. Een belgisch nederlands 2cvrace team.
ik teken. En zal de hy afmaken die kan als trekker voor de remork dienen en service wagen tevens als mobilhome ingericht.
robin
ik teken. En zal de hy afmaken die kan als trekker voor de remork dienen en service wagen tevens als mobilhome ingericht.
robin
-
- Heavy user
-
- Addicted user
- Contacteer:
yeah, maar hoeft niet rijk te zijn, weldoeners kunnen natuurlijk ook werkruimte te beschikking stellen en gereedschap, maken wij wel weet reclame voor ze
Het wordt echt tijd dat er een nederlandstalig team die franzosen een poepie laten ruiken. We zijn niet voor niets 2cv country. (Onder nederlandstalig versta ik ook onze lieve vlaming buren, toff volk)
Het wordt echt tijd dat er een nederlandstalig team die franzosen een poepie laten ruiken. We zijn niet voor niets 2cv country. (Onder nederlandstalig versta ik ook onze lieve vlaming buren, toff volk)
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: