Besteleend
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Cat's site? Waar kan ik die vinden?Michiel van Ginkel schreef:mijnidee is berust op cat' s site. wellicht dat die genen die gaan kijken die handleiding meenemen om te kijken of het welzeker een AU is of een AZU?
Rens
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
T ziet er naar uit dat ik hem aan het mislopen ben....
Ik heb zaterdagochtend afgesproken, maar er komt vanmiddag al iemand kijken.... Ik kan niet om het weekend heen, en daarbij komt dat ik ook de auto met daglicht wil zien.....
Rens
Ik heb zaterdagochtend afgesproken, maar er komt vanmiddag al iemand kijken.... Ik kan niet om het weekend heen, en daarbij komt dat ik ook de auto met daglicht wil zien.....
Rens
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
AAAAAAAAAAAARGH! Verkocht!!!!
Ik kon met iemand vanmiddag nog daar naar toe om de auto te bekijken, maar helaas , ....
Nou hoop ik alleen niet dat ik doordat ik het op het forum heb gezet de koper er op gewezen heb....
Ben toch wel benieuwd wie hem gekocht heeft....
Ik kon met iemand vanmiddag nog daar naar toe om de auto te bekijken, maar helaas , ....
Nou hoop ik alleen niet dat ik doordat ik het op het forum heb gezet de koper er op gewezen heb....
Ben toch wel benieuwd wie hem gekocht heeft....
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het was een boer, die een eend verkocht..... Aan wie weet ik niet, maar het was dus NIET aan mij ...
Op het moment dat we wilde vertrekken was de auto nét verkocht.... BaLEN DUS! Maar de auto kwam uit Frankrijk, dus ze rijden/staan daar nog genoeg???
Hebben mensen daar ervaring (met import uit France) mee hier op de site?
Grtz,
Rens
Op het moment dat we wilde vertrekken was de auto nét verkocht.... BaLEN DUS! Maar de auto kwam uit Frankrijk, dus ze rijden/staan daar nog genoeg???
Hebben mensen daar ervaring (met import uit France) mee hier op de site?
Grtz,
Rens
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ja, dat neem ik ook aan. Eigenlijk moet je er een 'local' vinden die dit soort dingen weet en misschien nog weet waar ze in de schuur staan.AK350 schreef: De prijzen liggen er lager, maar de Fransen leren de prijzen ook kennen
@AK350: Trouwens mooie wagen heb jij, ik las het op je site, leuk verhaal!
Rens
-
- De Forumbelg
Zoek even in eigen land, zit meer dan je denkt en je zuigt Frankrijk niet leeg !!...En de originele Nederlandse 2cv's van jaren 50 en 60 die je zal vinden zijn 9 op 10 in Vorst (België) gebouwd en hebben leuke details en modellen waar in Frankrijk nooit sprake van was. Met andere woorden, je auto is unieker.
(Later kwamen ook nog 2cv's van Vorst maar die waren zo goed als gelijk aan de Fransen)
(Later kwamen ook nog 2cv's van Vorst maar die waren zo goed als gelijk aan de Fransen)
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Vanaf wanneer zijn de eenden in Belgie gebouwd?
Wat maakt het nou uit of je je eend uit Frankrijk haalt of niet? als het een unieke eend is .....
Wat maakt het nou uit of je je eend uit Frankrijk haalt of niet? als het een unieke eend is .....
-
- De Forumbelg
Rens Salomé schreef:Vanaf wanneer zijn de eenden in Belgie gebouwd?
Vanaf '52 zijn ze daarmee begonnen
Mja, is het dat niet juist? Wat is er nog uniek aan een Franse geit? Iedereen heeft er één
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963