het gebeurd ook wel eens dat je je motor in de friet rijdt zeker als je 160 probeert te rijdenAndré Post schreef:Het gebeurt wel eens dat vuil zich verzamelt onder in de koeltunnel tussen de cilinder
koelribben.
Hierdoor wordt de cilinder plaatselijk slecht gekoeld met als gevolg oververhitting
van de cilinder.
toch nog start problemen
vroem vroem
- Gerard2cv
- Super eendkenner
- Berichten: 2885
- Lid geworden op: za 22 mar, 2003 10:57
- Locatie: Hongarije
Begin bij het begin.Accupolen schoon maken,aansluitingen aan bak en
startmotor schoonmaken,stekkers aan contactslot en bobine met JIF schoonmaken.Vlotterniveau controleren,Na evt.correctie overnieuw
stationair afstellen,werking choke en terugtrek mechanisme controleren,
Bougiekabels in een waterslang verpakken,zodat er geen vocht bij kan en
ze nergens tegen massa kunnen komen.Kleppen stellen.Meer weet ik niet
meer,maar volgens mij moet hij het dan doen
startmotor schoonmaken,stekkers aan contactslot en bobine met JIF schoonmaken.Vlotterniveau controleren,Na evt.correctie overnieuw
stationair afstellen,werking choke en terugtrek mechanisme controleren,
Bougiekabels in een waterslang verpakken,zodat er geen vocht bij kan en
ze nergens tegen massa kunnen komen.Kleppen stellen.Meer weet ik niet
meer,maar volgens mij moet hij het dan doen
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
hoe zit het met de inlaatpakkingen van je spruitstuk...(of heb ik iets over het hoofd gelezen) ik heb bij mezelf ook zo'n soort probleem gehad, en toen heeft het blokkie waarschijnlijk valse lucht aangezogen bij een van de pakkingen. want nadat ik die vervangen had was het probleem over..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: di 30 aug, 2005 22:05
- Locatie: Zierikzee
- Contacteer:
klinkt als een lekke spruitstukpakking. zou die maar eens checken als de motor warmer wordt zetten de delen uit waardoor er meer vfalse lucht aangezochten wordt gaat hij meer pruttelen en stotteren. laat je hem afkoelen kun je weer rijden tot ie weer warm wordt en begint de ellende opnieuw. kzou die eerst effe checken.
Who let the duck out!!
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11
2cv6 '86 custom 'Bibiche'
Mini cooper '11