Maar het blijft natuurlijk zonde om frankrijk leeg te persen!

Dat de liefhebber er in rijdt hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze perfect gerestaureerd worden, maar oké.....Yannick schreef:Ik vind dat leuk, dat ze nog gebruikt worden. Da's nu net die goede, oude Franse sfeer! Als we ze allemaal perfect gaan restaureren en enkel 's zondags gebruiken...Dat zou pas triestig zijn
Huh?Maar ja, we mogen ze niet halen..Dus worden het er langzamerhand minder Rolling Eyes
Ja, ....maar als je er eendje vind, komt ie hier in NL toch uit Frankrijk ....Yannick schreef:Mijn broer heeft wel een Belgische '54er AL gevonden in België...het is dus mogelijk![]()
Zie dit forum: -> "Eendrijden -> "Belgische '54er 2cv AL in restauratie (vanaf pag.2)"
Waarom komt die zowieso uit Frankrijk? Er zit meer weggestopt dan je denkt...Je moet alleen net iets beter zoeken, want in Frankrijk staan ze meestal gewoon buiten.Rens Salomé schreef:Ja, ....maar als je er eendje vind, komt ie hier in NL toch uit Frankrijk ....Yannick schreef:Mijn broer heeft wel een Belgische '54er AL gevonden in België...het is dus mogelijk![]()
Zie dit forum: -> "Eendrijden -> "Belgische '54er 2cv AL in restauratie (vanaf pag.2)"HEt heeft natuurlijk ook reden waarom ze uit Frankrijk komen, puur omdat het klimaat er simpelweg beter is.....
Rens