2cv meets Kever! :)
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
-
- Heavy user
Wij hadden een witte volkswagen passat, die door een opel kadett ongeveer anderhalve meter korter is gemaakt, ik was toen vier jaar oud en vloog uit de gordel over me moeder heen...
me moeder voelde zich trouwens ook niet al te fit toen we uitstapten.
Later is er voor ons huis een kever onthoofd, inclusief bestuurder.
En op weg naar school is in de kadett van onze buren een keer de achterruit er zomaar uit gevallen terwijl ik in de achterbak zat...
me moeder voelde zich trouwens ook niet al te fit toen we uitstapten.
Later is er voor ons huis een kever onthoofd, inclusief bestuurder.
En op weg naar school is in de kadett van onze buren een keer de achterruit er zomaar uit gevallen terwijl ik in de achterbak zat...
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Da's knap voor een kadettthomaaas schreef:Wij hadden een witte volkswagen passat, die door een opel kadett ongeveer anderhalve meter korter is gemaakt
Wow! droeg je je gordel?thomaaas schreef: ik was toen vier jaar oud en vloog uit de gordel over me moeder heen...
Gebeurt met een andere auto net zo vlug denk ik, als je met 60 per uur onder een veewagen doorrijdt, blift er van de dakconstructie niet meer veel over (tenzij je die dag je méhari helemaal open rijdt en de beugels thuis liggen)thomaaas schreef:Later is er voor ons huis een kever onthoofd, inclusief bestuurder.
typisch gevalletje van roest, 80cm lager begonnen bij de wielkastenthomaaas schreef:En op weg naar school is in de kadett van onze buren een keer de achterruit er zomaar uit gevallen terwijl ik in de achterbak zat...
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
@thomaas: Ik snap niet wat al die ongelukken moeten zeggen over de kwaliteit van een VW. Lijkt me meer iets zeggen over de rijvaardigheid van de bestuurders. Als ze er allemaal weer heelhuids uit zijn gekomen, dan lijkt een VW me zelfs een goede wagen.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Moderator
-
- De Forumbelg
Nu we toch bezig zijn...
Mijn vader heeft het ooit eens in z'n kop gehaald de Acadiane Mixta te verkopen voor een nieuwe Ford Fiesta, dit omdat het achteraan in de bak toch iets te koud was voor mij en m'n broer. (Dit vlak na mijn geboorte in '89)
Nu, ik had het liever net iets kouder gehad in de Acadiane dan dat ik zeiknat werd in dat Fordgeval als het eens regende. Niet te vergeten dat er mos op de hoedenplank groeide...
Dit even ter zijde
Mijn vader heeft het ooit eens in z'n kop gehaald de Acadiane Mixta te verkopen voor een nieuwe Ford Fiesta, dit omdat het achteraan in de bak toch iets te koud was voor mij en m'n broer. (Dit vlak na mijn geboorte in '89)
Nu, ik had het liever net iets kouder gehad in de Acadiane dan dat ik zeiknat werd in dat Fordgeval als het eens regende. Niet te vergeten dat er mos op de hoedenplank groeide...
Dit even ter zijde
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
-
- Heavy user
Ik zei dat ik er slechte ervaringen mee gehad heb, daarom zou k niet zo graag nog eens in een vw of een kadett rijden...Punky schreef:@thomaas: Ik snap niet wat al die ongelukken moeten zeggen over de kwaliteit van een VW. Lijkt me meer iets zeggen over de rijvaardigheid van de bestuurders. Als ze er allemaal weer heelhuids uit zijn gekomen, dan lijkt een VW me zelfs een goede wagen.
..Maar ik vind 't wel knap dat we er toen levend uitgestap zijn ja, 't gaat gewoon om een slechte herrinering.
Ik heb trouwens met wel meer auto's slechte ervaringen, maar die zijn minder erg... lekke brandstofleiding, doorgebrande zekeringen onderweg, lekke banden etc etc etc etc
Owja! en een Laguna (nieuwe model) waarbij op wintersport spontaan de rugleuning van de bestuurder afbrak en de airbag afging!!! (bleek een omgekatte auto te zijn)
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Vaders begaan altijd de verkeerde fouten...Yannick schreef:Mijn vader heeft het ooit eens in z'n kop gehaald de Acadiane Mixta te verkopen voor een nieuwe Ford Fiesta
zo had de mijne nooit zijn eend mogen wegdoen voor een CX...
twee auto's later de 85'er BX19TRD nooit mogen wegdoen voor een CX,
en die 25TRD Evasion nooit mogen wegdoen voor een XM
wat hij wel mag? de XM wegdoen voor een a-type
-
- Moderator
M'n pa ruilde zijn rode 2cv in en is vervolgens op de Ren@ult tour gegaan, R4, R4, R4, R4, R11 undsoweiter.
En de afgelopen jaren moest ie natuurlijk af en toe mijn eend lenen om toch nog eens echt lekker te toeren, gna. Van ruilen komt huilen, dat blijkt wel weer!
En de afgelopen jaren moest ie natuurlijk af en toe mijn eend lenen om toch nog eens echt lekker te toeren, gna. Van ruilen komt huilen, dat blijkt wel weer!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
Sorry dat ik me in deze discusie meng, maar ik zit al even te lezen wat er gezegd wordt maar waarom zijn keverrijders ineens mierenneukers? Wij zijn ook gewoon met onze hobby bezig net zoals jullie. Mierenneukers zijn degene die deze hobby voor anderen verknallen door bijvoorbeeld auto´s te beschadigen, stelen, etc. Zo´n meeting kan erg gezellig worden als iedereen daaraan bijdraagd, dat doe je dus niet door elkaar voor mierenneukers uit te maken. Overigens rij ik kever voor mijn plezier omdat ik het toevallig een leuke auto vind, zelf ook voor een eend gekeken, maar 5 auto´s is een beetje veel van het goede.
Wat ik hiermee wil zeggen er zullen vast personen zijn die de andere auto niet leuk vinden, maar we zijn hier allemaal met een zelfde soort hobby bezig, maak er iets leuks van en er is echt wel wederzijdsrespect voor elkaars auto. We rijden immers allemaal klassiekers of semi-klassiekers, dan is eht leuker en in sommige opzichte ook makkelijker om het leuk te houden dan om het elkaar moeilijk te maken.
Groetjes een mierenneuker met respect voor jullie auto´s
Wat ik hiermee wil zeggen er zullen vast personen zijn die de andere auto niet leuk vinden, maar we zijn hier allemaal met een zelfde soort hobby bezig, maak er iets leuks van en er is echt wel wederzijdsrespect voor elkaars auto. We rijden immers allemaal klassiekers of semi-klassiekers, dan is eht leuker en in sommige opzichte ook makkelijker om het leuk te houden dan om het elkaar moeilijk te maken.
Groetjes een mierenneuker met respect voor jullie auto´s