http://www.pp-2cv.be

Inclusief alles E 136.Punky schreef:Wat betaal je nu voor zoiets (incl verzendkosten dan)?
En wat heb je nog nodig? Ik zag dat je de sensor van een visa moet hebben? Maar hoe zit het met die 2 meters?
Volgens mij moet je bij de 'andere' flens het oude draadeinde waar het filter op ging verwijderen om een aangepaste te plaatsen.Spookeend schreef:verschilt toch niet zoveel van de "sensorflens" die ik al heb??
alleen de batterij kan ik niet "plaatsen"?
Bedoel je niet de oliedruk sensor die ipv de sensor voor het oliedruklichtje in het carter wordt gedraaid? Daar was iets mee dat je een visa sensor moest gebruiken als je ook het lichtje wilde houden.Punky schreef:Volgens de site zou je de 2cv sensor niet meer kunnen gebruiken, maar moet je de Visa sensor hebben. Deze zou niet meegeleverd worden. Heb je die wel gehad dan?
Ik heb het er nog niet opgezet..zit op een beetje normaal weer te wachten..Frank Deusjevoo schreef:Is/was het een beetje goed te monteren?
Gebruiksaanwijzing erbij?Frank
Net prijsje dancharleston tuning schreef:tellers los gekocht bij fakkert electronica..olie temp. + voltmeter en olie druk meter...setje voor € 40,- (goedkopie.. met mooi ligt erin)
Die bedoelde ik jaCaleana schreef:Bedoel je niet de oliedruk sensor die ipv de sensor voor het oliedruklichtje in het carter wordt gedraaid? Daar was iets mee dat je een visa sensor moest gebruiken als je ook het lichtje wilde houden.Punky schreef:Volgens de site zou je de 2cv sensor niet meer kunnen gebruiken, maar moet je de Visa sensor hebben. Deze zou niet meegeleverd worden. Heb je die wel gehad dan?