Hoi,
Ik heb mijn gordels laatst gedemonteerd en nu heb ik een klein probleempje. De gordels zitten namelijk vast, ze zijn helemaal in de behuizing gerold en komen er met geen mogelijkheid meer uit. Nou kan ik geen manier vinden om die dingen open te halen zonder ze te slopen, iemand ideeën?
alvast bedankt
gordels
- Gerard2cv
- Super eendkenner
Gordels
Probeer eens de rol los te maken en dan in de verticale stand of hij los wil komen.
Er zit een systeem in dat bij het remmen een voorwaartse kracht hem blokeerd.dus als
jij iets meer achterover lomt heb je kans dat hij los komt.
Er zit een systeem in dat bij het remmen een voorwaartse kracht hem blokeerd.dus als
jij iets meer achterover lomt heb je kans dat hij los komt.
Re: gordels
Zet het blokje waar de gordel inrolt vast in de bankschroef (enkel met het kleine tipje waar je de bout doorsteekt natuurlijk, anders druk je het geheel samen en zal het zeker niet rollen) en trek de gordel recht omhoog. Je zal zien: je begint bijna te lachen omdat je veel kracht wilde zetten maar de gordel bijna vanzelf meekomt. Succes!Tim schreef:Hoi,
Ik heb mijn gordels laatst gedemonteerd en nu heb ik een klein probleempje. De gordels zitten namelijk vast, ze zijn helemaal in de behuizing gerold en komen er met geen mogelijkheid meer uit. Nou kan ik geen manier vinden om die dingen open te halen zonder ze te slopen, iemand ideeën?
alvast bedankt