snelle uitlaat
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
nog de orginele , maar ooit als voor mij de euro's van blik worden...
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1365
- Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
- Locatie: Zierikzee
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1365
- Lid geworden op: vr 7 nov, 2003 21:04
- Locatie: Zierikzee
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1391
- Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
- Locatie: koudekerk ad rijn
heb ook visablok met eendenbak, heb tot nu toe nog geen problemen gehad (40.000 km) grootste deel met sportfilter gereden, nu met visafilter en turbotube (50 mm diameter) moeten nog grotere sproeiers in.
Ook heb ik een aangepaste uitlaat, de eerste demper is een open buis van 100 mm, daarna 45 mm pijp tot de tweede demper (van visa 2 cil.) en dan tot het eind weer 45 mm pijp. werkt erg goed, had zeker het idee dat de orginele uitlaat erg veel weerstand had, motor wilde niet echt snel in toeren klimmen . dus precies wat er op de duitse site beschreven wordt!
gretz Rusty
Ook heb ik een aangepaste uitlaat, de eerste demper is een open buis van 100 mm, daarna 45 mm pijp tot de tweede demper (van visa 2 cil.) en dan tot het eind weer 45 mm pijp. werkt erg goed, had zeker het idee dat de orginele uitlaat erg veel weerstand had, motor wilde niet echt snel in toeren klimmen . dus precies wat er op de duitse site beschreven wordt!
gretz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
gsa bak achter visa moeilijk te monteren??
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
mm, komt dat omdat de diane bak een nog lagere 1e heeft dan een gewone 2cv bak? ja toch.. dan kun je toch beter de 4e versnelling van de AK diane in een 2cv bak knopen....?!
m'n eende bak gaat prima ( niet veel km nog mee gereden), alleen de eerste is "VROEM" en je zit in de twee..en de vierde tja 130 maximaal he, anders wordt het met de toeren echt te gek
m'n eende bak gaat prima ( niet veel km nog mee gereden), alleen de eerste is "VROEM" en je zit in de twee..en de vierde tja 130 maximaal he, anders wordt het met de toeren echt te gek
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
IK DACHT DAT JE MET EEN (ow sorry) AK bak sneller kon rijden..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
om over de uitlaten verder te gaan,
M'n broer (makkelijk, 3 broers die je besmetten met 2cv en citrofilie), heeft me beloofd een rvs uitlaate te lassen, nou ja, 2, 1 voor elke kant. Ik heb al een versie gehoord dat hij er een originele onder heeft gezet, maar dan van rvs, en ik geloof dat hij 2 decibel onder het max toegestane volume zat. Afgezien van het mooie geluid, vraag ik me af wat je vermogensverlies zal zijn als je de uitlaat splitst. Ik ben wel zo ver dat ik weet dat er tegendruk nodig is, maar da's ook ongeveer alles lol
M'n broer (makkelijk, 3 broers die je besmetten met 2cv en citrofilie), heeft me beloofd een rvs uitlaate te lassen, nou ja, 2, 1 voor elke kant. Ik heb al een versie gehoord dat hij er een originele onder heeft gezet, maar dan van rvs, en ik geloof dat hij 2 decibel onder het max toegestane volume zat. Afgezien van het mooie geluid, vraag ik me af wat je vermogensverlies zal zijn als je de uitlaat splitst. Ik ben wel zo ver dat ik weet dat er tegendruk nodig is, maar da's ook ongeveer alles lol
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
dan kun je toch simpel een uitgang bij je eerste demper in maken... heeft de pickup van C&C ook! met Vet geluid!! (maar voor mij te hard!)
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
ja misschien vertel ik wat ouds... waarschijnlijk wel dus..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/