Dakje "rot", iets aan te doen?
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Dakje "rot", iets aan te doen?
De "balk" van m'n dakje die boven de voorruit zit is aan het rotten. Dat kun je door het dakje heen voelen. Ik heb het dak nog niet open gehad maar er is me al beloofd dat ie dan niet meer dicht zal gaan. De enige remedie zou een nieuw dakje zijn.
Dus ik ben al driftig aan het sparen geslagen maar ik vraag me toch af: is er heel misschien een mogelijkheid dat m'n dakje zodanig op te lappen is dat ie nog even meekan? Of is het echt einde verhaal zodra het dakje 1x open gaat?
Dus ik ben al driftig aan het sparen geslagen maar ik vraag me toch af: is er heel misschien een mogelijkheid dat m'n dakje zodanig op te lappen is dat ie nog even meekan? Of is het echt einde verhaal zodra het dakje 1x open gaat?
Ze vond je eend ontzettend gaaf, maar ze was wel doodsbang
-
- Veelvuldig poster
Of hij dan echt niet meer te gebruiken is weet ik niet, maar als je het zelf voelt zou dat heel goed kunnen. Maar misschien zou je het dakje zelf kunnen oplappen? Er is vast wel iemand die van zn dakje vol met gaten af wilt, en als jij nou dat dakje (eventueel tegen een zacht prijsje) kan kopen kan je dat toch overzetten? Of kan dit niet?
Frank
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Beginner
-
- Veelvuldig poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
als je die voorbalk gaat loshalen hou en dan rekening mee dat er zowel links als rechts 2 elastieken door het dak lopen. Van voor naar achter (en niet van links naar rechts ).
Voor zitten die aan de balk vast. Zorg ervoor dat die "stieken" daar ergens blijven, want ze schuiven je dak in.
Ze zijn er niet uit te krijgen zonder de lijmnaad los te maken.
Voor de zekerheid zou je een stuk draad/touw aan die "stieken" vast kunnen maken. Wel lang genoeg, dan kun je de elastieken terugtrekken als ze het dak zijn ingeschoten
Voor zitten die aan de balk vast. Zorg ervoor dat die "stieken" daar ergens blijven, want ze schuiven je dak in.
Ze zijn er niet uit te krijgen zonder de lijmnaad los te maken.
Voor de zekerheid zou je een stuk draad/touw aan die "stieken" vast kunnen maken. Wel lang genoeg, dan kun je de elastieken terugtrekken als ze het dak zijn ingeschoten
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer: