Ben "haar"op aan het knappen. Heb in het linkervoorportier een nieuwe rubber gezet. Rubber klapt naar binnen (beneden) Dat deed de oude nl ook al. Ik dacht dat dit door de nieuwe rubber opgelost kon worden, maar helaas.
Heeft iemand een oplossing of een idee waar het aan kan liggen?
vraagt oplossing voor rubber van voorportier
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2182
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk
Waarschijnlijk komt het doordat de deurscharnier bevestigingssteun verbogen
is door een te ver opengezwaaide deur.
Hierdoor is het draaipunt meer naar binnen gekomen.
Je kan een smal strookje van het deur rubber afknippen waar hij dubbel klapt.
is door een te ver opengezwaaide deur.
Hierdoor is het draaipunt meer naar binnen gekomen.
Je kan een smal strookje van het deur rubber afknippen waar hij dubbel klapt.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
als dat zo is kan je toch beter het schanier terug buigen 

2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2182
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk
Het is niet het scharnier wat krom is, maar waar het aan de carosserie zit.
Ik ben daar ook mee bezig geweest, maar zonder speciale hulpmiddelen lukt
dat niet zonder nog veel meer te beschadigen.
Ik ben daar ook mee bezig geweest, maar zonder speciale hulpmiddelen lukt
dat niet zonder nog veel meer te beschadigen.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.