raam vervangen
raam vervangen
ik moet een nieuw dakje kopen omdat in mijn oude een scheur zit nu weet ik alleen niet hoe je het achter ruitje moet verwijderen sorry als ik het over het hoofd heb gezien in de vraagbaak maar heeft iemand een stappenplan en tips. owja kunnen jullie er ook misschien bij zetten hoe het erin moet 

C'est une bonne voiture
-
- Gebruiker
-
- Moderator
Niet altijd. De geen gezeik dakjes uit Eindhoven hebben bijvoorbeeld geen achterruit. Die moet je dan uit je oude dakje slopen. In de meeste dakjes zit wel gewoon een achterruit. Kijk eerst even of er in je nieuwe dakje een ruit zit. Zo nee, dan kun je me een PM sturen en een stuk waslijn en wat tectyl kopen.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Moderator
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Contacteer:
en de tectyl zorgt ervoor dat ie niet lekt achteraf.
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
-
- Regelmatige poster
Haha dat noemen ze geen gezeik dakjes. Wat een gezeik zeg zelf een ruit in een dakje zetten.the Nosepicker schreef:Niet altijd. De geen gezeik dakjes uit Eindhoven hebben bijvoorbeeld geen achterruit. Die moet je dan uit je oude dakje slopen. In de meeste dakjes zit wel gewoon een achterruit. Kijk eerst even of er in je nieuwe dakje een ruit zit. Zo nee, dan kun je me een PM sturen en een stuk waslijn en wat tectyl kopen.

Citroen 2CV Dolly XG-BF-84
Maar als t goed is lekker ze nietDelfosso schreef:Haha dat noemen ze geen gezeik dakjes. Wat een gezeik zeg zelf een ruit in een dakje zetten.the Nosepicker schreef:Niet altijd. De geen gezeik dakjes uit Eindhoven hebben bijvoorbeeld geen achterruit. Die moet je dan uit je oude dakje slopen. In de meeste dakjes zit wel gewoon een achterruit. Kijk eerst even of er in je nieuwe dakje een ruit zit. Zo nee, dan kun je me een PM sturen en een stuk waslijn en wat tectyl kopen.

2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Moderator
-
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
oranje?wouter87 schreef:ik heb ga een mooi dak kopen bij burton en daar koop ik een ruit met verwarming bij ben ik snel en makkelijk klaar. weet alleen nog niet of ik een kleur pak. van de omer wil mijn eend laten spuiten maarja welke kleur hè!!
groen?
of zwart of paars!of of of of (moeilijk hè, heb ik ook met de keuze voor de kleur van m'n p-u..)
greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400