OnsEendje gekocht!!!
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Zeg, willen jullie je mond spoelen ... zandkleur en beige, stel nitwits! Ik had van forumleden toch een wat hoger niveau verwacht.
Het is uiteraard de mooiste aller kleuren; Jeaune Rialto EAA, oftewel botergeel, BEGREPEN!
En ik zie ze iedere dag dus hoezo, je ziet het nooit?
Het leuke van die kleur is dat ALTIJD de zon schijnt op de plek waar je eend staat. Ook als het regent! Let maar op.
Boudewijn zal wel blij zijn dat er eindelijk iemand een warm nest aan deze eend gaat bieden. Ze is inderdaad erg mooi!
Mijn Kwakkwak was meteen verliefd op haar toen ze er af en toe naast kwam te staan bij bezoekjes aan Beesd. (tja, ze bleek dus lesbisch te zijn, mijn Kwakkwak, verder rijdt ze goed hoor ... ... euh, dit gaat de verkeerde kant op .... euh, die opmering ook, sorry!)
Maare...
Van harte Proficiat!
Ook namens Kwakkwak
En kijk uit, je wordt meteen herkend als je er mee rijdt! Alleen Ducktrail boven A'dam heeft er zo een rijden daar in de buurt, voor zover ik weet.
Het is uiteraard de mooiste aller kleuren; Jeaune Rialto EAA, oftewel botergeel, BEGREPEN!
En ik zie ze iedere dag dus hoezo, je ziet het nooit?
Het leuke van die kleur is dat ALTIJD de zon schijnt op de plek waar je eend staat. Ook als het regent! Let maar op.
Boudewijn zal wel blij zijn dat er eindelijk iemand een warm nest aan deze eend gaat bieden. Ze is inderdaad erg mooi!
Mijn Kwakkwak was meteen verliefd op haar toen ze er af en toe naast kwam te staan bij bezoekjes aan Beesd. (tja, ze bleek dus lesbisch te zijn, mijn Kwakkwak, verder rijdt ze goed hoor ... ... euh, dit gaat de verkeerde kant op .... euh, die opmering ook, sorry!)
Maare...
Van harte Proficiat!
Ook namens Kwakkwak
En kijk uit, je wordt meteen herkend als je er mee rijdt! Alleen Ducktrail boven A'dam heeft er zo een rijden daar in de buurt, voor zover ik weet.
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Beginner
Hanzzl, dank je wel voor je reactie! Heeft iedereen maar zoveel verstand van mooie kleuren . Maar OnsEendje een potje.....zo hadden we haar nog niet bekeken. Ach, denk niet dat we daar veel problemen mee zullen hebben. Zolang ze maar gelukkig is, hè! En wie weet kan ze Kwakkwak in de toekomst blijven ontmoeten; in Beesd, tijdens meetings, op de weg, mogelijkheden genoeg .
Maar waarom stond ze al zolang in Beesd? Kan me niet voorstellen dat mensen haar hebben kunnen laten staan?!
Maar waarom stond ze al zolang in Beesd? Kan me niet voorstellen dat mensen haar hebben kunnen laten staan?!
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Of jullie eendje ook pot is weet Kwakkwak niet, ze is niet voor haar verliefdheid uitgekomen, ze is een beetje verlegen van aard. Grote kans dat die van jullie zich van geen kwaad bewust is.OnsEendje1 schreef:Maar OnsEendje een potje.....zo hadden we haar nog niet bekeken.
Dat lijkt me geen probleem! Leuk! Kijk er naar uit!OnsEendje1 schreef:En wie weet kan ze Kwakkwak in de toekomst blijven ontmoeten; in Beesd, tijdens meetings, op de weg, mogelijkheden genoeg .
Ja, vreemd he? Ik snap er ook geen barst van. Ze stond altijd vrij vooraan, dus ze heeft vele nieuwschierige blikken gehad. Zelfs ik heb met de gedachte gespeeld haar dan maar mee naar huis te nemen. Leuk, twee van die blondines naast elkaar. En de derde (mijn vriendin) er in rijdend.OnsEendje1 schreef:Maar waarom stond ze al zolang in Beesd? Kan me niet voorstellen dat mensen haar hebben kunnen laten staan?!
Maar ze (vriendin) had geen behoefte aan een eigen eendje.
En nu zijn jullie er blij mee, goed zo!
Veel plezier!!!
Hanzzl69
-
- Veelvuldig poster
kwam ik zo erg over dan??? ben best wel aardig hoor, hou alleen van knutselen en helaas ontkomen m'n auto's daar ook niet aan.......hanzzl schreef:He Rusty, je valt mij ineens ontzettend mee!!!!rusty schreef:moooooi eendje!, ook erg mooie kleur!
zit ook te denken om m'n Pick-Up ook die (of soortgelijke) kleur te geven (ik weet het nogsteeds niet...............)
greetz Rusty
greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
ik heb ook een WITTE ACAdiane!!!! (een blauwe pick-up erbij zou wel erg nationalistisch zijn, of juist erg Frankrijk gezind......)hanzzl schreef:rusty schreef:moooooi eendje!, ook erg mooie kleur!hanzzl schreef:He Rusty, je valt mij ineens ontzettend mee!!!!Nee hoor, maar ik ben blij dat je eindelijk van je voorkeur voor de kleur r bent afgestapt!rusty schreef:kwam ik zo erg over dan???
zo erg ben ik dus niet.....
greetz Rusty (ik zal de rest van de olie maar bij me houden, anders wordt het weer een hoog vuur )
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400