2cv meets Kever! :)
- André Post
- Heavy user
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Mijn audio-gezeik ken je inmiddels wel. Al heb ik er nu iets draaiends in weten te zetten.Spookeend schreef:om iedereen een kans te geven te winnen, ik zal mijn eend niet wassen, lol
(is al een paar jaar niet gedaan, dus, niet zo'n opgave)
Ben met name benieuwd naar audio-installs eigenlijk
Greatnix Spookeend
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
is het nou al gelukt met die amp van je?
en @ Andre :
Leuk dat je met de Meharie komt, herkenbaar ding iig, lol. Jammer dat ik die leuke ingebouwde tweets niet es kan bewonderen, maar, wellicht een andere keer.
Greatnix Spookeend (op weg naar zijn eend, nog steeds opgehokt, ff beetje audio afstellen, en rijden in de regen, dus wordt ie toch schoner te bewonderen op de meeting, lol)
en @ Andre :
Leuk dat je met de Meharie komt, herkenbaar ding iig, lol. Jammer dat ik die leuke ingebouwde tweets niet es kan bewonderen, maar, wellicht een andere keer.
Greatnix Spookeend (op weg naar zijn eend, nog steeds opgehokt, ff beetje audio afstellen, en rijden in de regen, dus wordt ie toch schoner te bewonderen op de meeting, lol)
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
De audio inside of outsideSpookeend schreef:om iedereen een kans te geven te winnen, ik zal mijn eend niet wassen, lol
(is al een paar jaar niet gedaan, dus, niet zo'n opgave)
Ben met name benieuwd naar audio-installs eigenlijk
Greatnix Spookeend
ben ook wel benieuwd naar jou audio trouwens..
gister inn mijn eigen eend (in de schuur) nog even een half uurtje muziek geluisterd , alleen nu weer de accu opladen..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb m vandaag ff bij wezen laden, lees ff rondje wezen raggen.
En gelukkig is de bagger van de vorige ragdag (korreltje zout he) stevig genoeg, en heeft nauwlijks te lijden gehad van de regen. Het zit er dus allemaal nog op, lol.
Maar, audio outside (waarschijnlijk bedoel je de sidepipe??) moet wel lukken. Maar, bij mij is het redelijk beschaafd hoor. Ik moet er ook weer niet helemaal knetterdol van worden op lange ritten, lol.
We gaan zeker wel ff kanllen op die meeting toch? (met de inside en met de outside audio)
Greatnix Spookeend
En gelukkig is de bagger van de vorige ragdag (korreltje zout he) stevig genoeg, en heeft nauwlijks te lijden gehad van de regen. Het zit er dus allemaal nog op, lol.
Maar, audio outside (waarschijnlijk bedoel je de sidepipe??) moet wel lukken. Maar, bij mij is het redelijk beschaafd hoor. Ik moet er ook weer niet helemaal knetterdol van worden op lange ritten, lol.
We gaan zeker wel ff kanllen op die meeting toch? (met de inside en met de outside audio)
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik hoop het graag!!!!
als het echt slecht weer is met een boel zout op de weg, dan blijf ik waarschijnlijk thuis.. ik moet namenlijk redelijk stukje rijden, en kan dan niet zo lang, maar als het redelijk weer is kom ik waarschijnlijk wel effen..
enneeh verwacht geen donder & geweld van mijn uitlaat.. iets anders dan orgineel, dat wel maar nog steeds gedempd , maar staat wel geinig, al zeg ik het zelf
en met de audio moet het wel redelijk lukken...
(wie weet is er ook wel een audio prijs.... ga ik kijken hoe jij die ophaalt )
als het echt slecht weer is met een boel zout op de weg, dan blijf ik waarschijnlijk thuis.. ik moet namenlijk redelijk stukje rijden, en kan dan niet zo lang, maar als het redelijk weer is kom ik waarschijnlijk wel effen..
enneeh verwacht geen donder & geweld van mijn uitlaat.. iets anders dan orgineel, dat wel maar nog steeds gedempd , maar staat wel geinig, al zeg ik het zelf
en met de audio moet het wel redelijk lukken...
(wie weet is er ook wel een audio prijs.... ga ik kijken hoe jij die ophaalt )
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
zal nog ff kijken of ik van de week nog even die poort in mijn subkist maak, gaat het nog net ff wat dieper en harder. Dan nog ff cdtje fikken met wat lekker nummers (Fear Of The Dark van maiden enz en wat trance)
Zoals het er nu naar uitziet (knmi.nl) zit het weer voor zondag wel goed, dus, geen excuus om niet te komen, lol. Ik ben er ook denk ik al wel wat vroeger, rond 12 uur zeker, en ik moet 150 km rijden, dus.......
Greatnix Spookeend
Zoals het er nu naar uitziet (knmi.nl) zit het weer voor zondag wel goed, dus, geen excuus om niet te komen, lol. Ik ben er ook denk ik al wel wat vroeger, rond 12 uur zeker, en ik moet 150 km rijden, dus.......
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
is het geheel een beetje overdekt?? of iig een plek om te schuilen (tent/ binnen bij 't eendennest) m'n vriendin heeft neit echt zin om mee te gaan als het de hele dag regent en je nergens kunt schuilen! (ja ik weet het ze moet niet zeuren en moet blij zijn dat ze mee mag!
maar weet iemand het ??
maar weet iemand het ??
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
excusen geef ik niet , ik hoop echt te komen!! lijkt me super!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dan laat je ze toch lekker thuis en kom je alleen? Er zijn er wel meer die alleen komen.rusty schreef:is het geheel een beetje overdekt?? m'n vriendin heeft neit echt zin om mee te gaan als het de hele dag regent en je nergens kunt schuilen! (ja ik weet het ze moet niet zeuren en moet blij zijn dat ze mee mag!
- André Post
- Heavy user
Ja, je kan binnen. Maar als iedereen binnen wil wordt het wel vol.rusty schreef:is het geheel een beetje overdekt?? of iig een plek om te schuilen (tent/ binnen bij 't eendennest) m'n vriendin heeft neit echt zin om mee te gaan als het de hele dag regent en je nergens kunt schuilen! (ja ik weet het ze moet niet zeuren en moet blij zijn dat ze mee mag!
maar weet iemand het ??
Erg groot is het niet.
2CV 18PK 1970, Méhari 1972,
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
Berlingo 2001 multispace,
2CV6 1987 is naar mijn dochter gegaan.
Honda CX500C 1982 herboren.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
en binnen staan geen auto's
Neem een paraplu meerusty schreef:is het geheel een beetje overdekt?? of iig een plek om te schuilen (tent/ binnen bij 't eendennest) m'n vriendin heeft neit echt zin om mee te gaan als het de hele dag regent en je nergens kunt schuilen! (ja ik weet het ze moet niet zeuren en moet blij zijn dat ze mee mag!
maar weet iemand het ??
Francien
all you need is cake
- André Post
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster