roest.
roest.
in mijn linkse voordeur zit op de rand waar het raampje in klapt twee lelijke plekken roest. momenteel heb ik het goed ingesmeerd met siliconen gel. natuurlijk eerst goed droog gemaakt!!. nu wil ik het eigenlijk bijwerken met wat primer nadat ik het kaal geschuurd heb. nu weet ik niet of ik op minder vochtig weer moet wachten of is dat niet van belang als ik het deurtje wil bijwerken met motip primer???
C'est une bonne voiture
-
- Addicted user
- Contacteer:
haha, sorry, maar die fout heb ik 12 jaar geleden ook gemaakt. Die siliconengel moet je nu eerst met afbijt er uit zien tet krijgen, over siliconen kun je niks primeren en al zeker geen motip primer.
Volgende keer kun je beter een klodder vaseline of vet er op smeren, of tectyl, maar geen siliconen meer.
PS bekend probleem, heb ik ook last van.
Volgende keer kun je beter een klodder vaseline of vet er op smeren, of tectyl, maar geen siliconen meer.
PS bekend probleem, heb ik ook last van.
-
- Moderator
En even kijken waardoor het daar roest, waarschijnlijk komt het lijstje van je raam tegen de deur (daar waar de 'uiteinden' van het lijstje samenkomen aan de onderkant van je raam).
Even beetje rechttikken, anders kun je elke week je deur gaan fiksen
Even beetje rechttikken, anders kun je elke week je deur gaan fiksen

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams