omdat tectyl net zoals owatrol een pentrerende werking heeft, lak ligt er gewoon op en kan poreus worden. Dus doe je de combo. Maar omdat op tectyl geen verf blijft plakken doe je er een kitrandje tussen, waar de verf wel op blijft plakken.charleston tuning schreef:als het goed is komt er dus nooit meer vocht bij zo
waarom spuit je er tecktiel in, en niet gewoon lak.. (op verf met kwastje?)
Verbrede Velgen
-
- Addicted user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Addicted user
- Contacteer:
pffffffffffff vandaag de velgen zitten schuren, klote klus zeg. Ook nog 3 lasdruppels met de dremel weggeslepen en geschuurt. En natuurlijk de laatste velg nie goe nie. Ik heb deze velgen gekocht en waren reeds gestraald en in de primer gezet. Volgens mij hadden ze er bij de laatste velg geen zin meer in, want in de rand zat straalgrid gemengd met lagervet. Daarover zat weer de primer. Dus dat ook nog schoon kunnen krabben en schuren.
Nu nog de testvelg in de kit zetten.
Oh en ff tip, je kunt aan 1 kant al een kitrand leggen en vervolgens via de andere zijde tectyl er in laten lopen (bij verbrede velgen dan he) blijkbaar is dit redelijk "open"
zo ff bakkie doen en dan weer verder.
Nu nog de testvelg in de kit zetten.
Oh en ff tip, je kunt aan 1 kant al een kitrand leggen en vervolgens via de andere zijde tectyl er in laten lopen (bij verbrede velgen dan he) blijkbaar is dit redelijk "open"
zo ff bakkie doen en dan weer verder.
-
- Addicted user
- Contacteer:
ff tussendoor niet helemaal off topic wel een beetje. De velgen moeten straks nog een kleurtje krijgen, nu zit ik te twijfelen tussen RAL 9010 en RAL 1015. Nu kan ik hier een nieuw topic voor starten maar heb ik nu ff geen zin an. Ps rest van de eend moet straks ook die kleur krijgen (gecombineert met zwart en oranje).
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik ben zo AKELIG BENIEUWD hoe die eend er straks uit komt te zien al met al .. gezien je blokki, koetswerk spuitwerk enz.. (rijeigenschappen)!!!!!!!!!!!!!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster