Jacob Bijsterbosch en ik kom uit Wijhe. Woon in de buurt van Herxen, dat moet Hendry wel wat zeggen. Doe hem de groeten!!charleston tuning schreef:het is waar!!!! das mijn broer!! wat is jou real naam dan?? 'k zal hem eens vragen.. die eend is die blauwe raggbak van mijJacobus_XIII schreef:Maar ik zou zeggen probeer eens hoe laag je eend kan. Binnen 2 minuten heb je hem weer in de hoge stand staan. Zoveel werk is het niet.
Damn.... 's Heerenbroek.... Das in de buurt! Heb vroegen nog in Zwolle bij een aantal mensen uit 's Heerenbroek in de klas gezeten.
Damn.... zelfs bij een Kijk in de Vegte (Hendry)! Volgens mij reed zijn vader destijds eend... Het zou toch niet waar zijn!!
ongelofelijk, wat is de wereld klein!
Hoe laag sta jij??
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
doe ik geweldig!! (nog naar de burton, maandag.. praten we daar verder )
trouwens, wat een schitterende foto's van SPA .. geweldig, wanneer mag je dat circuit op eigenlijk .. ik weet waneer die dagen zijn, daar ga ik ook eens heen!!
en van wie is die geel rode met die uitgebouwde spatborden..
trouwens, wat een schitterende foto's van SPA .. geweldig, wanneer mag je dat circuit op eigenlijk .. ik weet waneer die dagen zijn, daar ga ik ook eens heen!!
en van wie is die geel rode met die uitgebouwde spatborden..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
Moet je zeker doen, ik ga ook al zo'n 6jaar naar spa-francorchamps, en vind het altijd een van de leukste evenementen, in iedergeval zie je daar altijd wel de meest uiteenlopende omgebouwde eenden, en is een originele eend een schaars gezicht.charleston tuning schreef: trouwens, wat een schitterende foto's van SPA .. geweldig, wanneer mag je dat circuit op eigenlijk .. ik weet waneer die dagen zijn, daar ga ik ook eens heen!!
Meestal mogen we 2uur voordat de 24h race begint een rondje over het circuit, voorheen waren het wat meerdere ronden, maar dan hadden de marshals meer werk om alle uitgevallen eenden uit de grindbak te vissen (oververhitte remmen ed.) dus dit doen ze niet meer. Vergt echter behoorlijk wat van je auto als je er hard over heen raced. Duurt haast wel 10 min een blokje spa
©COPYWRIGHT
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
Ik heb er nog niks aan gedaan maar zo als ik kan zien bij jacobus staat ie van achter nog hoger als die van mij! bij mij staat ie met het boutje van de wiel dekseltjes nu gelijk met de onderste rand van het achter spatbord!!!
En Tja Spa daar wil ik ook welleens een keer heen!! vorrig jaar was ut er niet van gekomen!! maar dit jaar welligt wel!! lijkt mij ook wel een plek om veel leuke uitgebouwde of omgebouwde eenden te zien!!
En toruwens ff een vraagie aan Revers jij bent toch ook een van die leden van tunning clan drachten??? is die clan nog een beetje compleet??
En Tja Spa daar wil ik ook welleens een keer heen!! vorrig jaar was ut er niet van gekomen!! maar dit jaar welligt wel!! lijkt mij ook wel een plek om veel leuke uitgebouwde of omgebouwde eenden te zien!!
En toruwens ff een vraagie aan Revers jij bent toch ook een van die leden van tunning clan drachten??? is die clan nog een beetje compleet??
2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
goeie vraag! wel leuke auto´s daar..
en ´k wil dit jaar ook naar SPA, lijkt me echt vet!
en ´k wil dit jaar ook naar SPA, lijkt me echt vet!
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
Ik had hem achter ook lager, maar aangezien ik met een zware tent achterin naar de waggel ging (daar is deze foto gemaakt) leek het me een goed idee om de eend wat hoger te schroeven.Green-Duckman schreef:Ik heb er nog niks aan gedaan maar zo als ik kan zien bij jacobus staat ie van achter nog hoger als die van mij! bij mij staat ie met het boutje van de wiel dekseltjes nu gelijk met de onderste rand van het achter spatbord!!!
En Spa is echt iedereen aan te raden!! Lichtelijk aangeschoten in de pits rondlopen, rondje circuit met je eigen eend, opgevokte eendjes die 24 uur lang kabaal maken.... Need I say more??
-
- Veelvuldig poster
Heb trouwens de eend weer recht op zijn poten gezet en kwam er achter dat ik toch een fout had gemaakt met het verlagen van de duck!! maar ut is nu opgelost! hij staat weer netjes recht en rijd weer fantastisch!! Hij staat nu wel ietsie hoger als dat ie stond!! alleen van achter versteld dan!! maar van achter staat ie nu 2 cm hoger dan het centrale wiel deksle moertje!!
2cv Vert Bambou '79
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ff gemeten, op hoogte van de traversebouten, aan de voorkant, 11 centimeter boven de grond.
Kan vast wel lager, maar nu lopen mijn wielen al aan in de spatboorden aan de voorkant, lol
Greatnix Spookeend
Kan vast wel lager, maar nu lopen mijn wielen al aan in de spatboorden aan de voorkant, lol
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
dat gebeurt alleen bij volledig insturen frank.... dan moet je een hele bocht maken wil je dat redden, komt voor... zeker, maar niet constant
-
- Veelvuldig poster