eend spuiten
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ja alles samen is dan wel 1.8 literCitRoel schreef:1 liter? Alleen de koets ofzo? Het lijkt mij wat weinig, maar misschien is het ook wel genoeg.

zou dat niet genoeg zijn?
ja t is eigenlijk voor de hele eend

k zal anders eens aan de spuiter gaan vragen wat ie er van vindt
ik weet dat we ons busje met 2 liter inclusief verharder en verdunner hadden over gespoten ( was wel in dezelfde kleur als de eerdere lak)
-
- Heavy user
Ik weet niet of dit genoeg is voor de hele eend, maar 't lijkt mij wat weinig eerlijk gezegd...
Ga je de binnenkant ook spuiten? Ik zou even kijken hoeveel vierkante meter je met het mengsel zou moeten kunnen doen, maar 't lijkt mij niet echt veel eerlijk gezegd.
Ga je de binnenkant ook spuiten? Ik zou even kijken hoeveel vierkante meter je met het mengsel zou moeten kunnen doen, maar 't lijkt mij niet echt veel eerlijk gezegd.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Veelvuldig poster
Extra lak is zeker niet verkeerd erg makkelijk als je het hebt staan, als je bijvoorbeeld een aanrijdingkje hebt gehad of een kras oid, kan je het meteen bij werken (spuiten/rollen).hanzz schreef:nee binnekant niet![]()
anders pak ik wel 2 liter ofzo zal wel zeker genoeg zijn denk ik (alles samen is dat dan 3.6 liter)
maja ik ga hem eerst volledig antiroest behandelen
dan kan ik hm in elkaar schuiven en eens onderzoeken hoe het met die lak zit...
groetjes
Hans
Of een andere deur oid.. tis de moeite waard.
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
Nee nou snap ik het inderdaad, ik wil 'm wel van binnen en buiten vandaar dat ze mij 3 liter aanraden incl verdunner en verharder.hanzz schreef:nee binnekant niet![]()
anders pak ik wel 2 liter ofzo zal wel zeker genoeg zijn denk ik (alles samen is dat dan 3.6 liter)
groetjes
Hans

AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p