Wat denken jullie???

Afgezien van enkele details op deze foto, zoals de velgen, spiegels. koplampen, ruitenwissers, en knipperlichten, die moeten toch echt wel anders, enfin origineler, vind ik dit wel een prima eindgedachte...

Magazijn EEEC???OmenSinistrum schreef:afgezien van de robris op dit fotootje die wil ik wel heeeeeeeeeel graag in die mooie oude vorm, maar ik vind ze helaas nergens meer, zal ook wel zeldzaam zijn, meestal als ik ze vind, hangt er nog een auto aan, wat teveel van het goede is......
![]()
Al jaren lid van de EEEC maar ik ben nog nooit in het mgazijn geweest (Punky schreef:Magazijn EEEC???OmenSinistrum schreef:afgezien van de robris op dit fotootje die wil ik wel heeeeeeeeeel graag in die mooie oude vorm, maar ik vind ze helaas nergens meer, zal ook wel zeldzaam zijn, meestal als ik ze vind, hangt er nog een auto aan, wat teveel van het goede is......
![]()
Bedoel je de banden of de velgjes???Evan schreef:dr horen toch 16 inch wielen onder?
ik weet er evt nog wel een stel te liggen, als je wilt kan ik er naar vragen
AAAhh mercy voor je tip.supercees schreef:terugkomend op je vraag over witte zijvlakken: customs en classics verkoopt ze (http://www.customs-classics.nl).
Nee is best zacht rubber/plastic. Je kan het vergelijken met een dunne fietsband? (weet ff niet beters)Frank Deusjevoo schreef:oja. is dat stug spul dan oid? En is het dik, zon white wall? Ik vind het wel mooi (net zoals yannick die op zijn avatar had staan, dat miniatuureendje)! Dat zou ik ook wel willen. moet nog even zien wat het mooiste is een white wall of verf ..
Frank