Gemiddelde beroep van een eendenrijder
Aaaai machtswellustelling Dude... Laat dat nooit horen op de Glen Mills want dan kan je niet eens bellen voor een sollicitatie!!
Ik heb absoluut geen macht nodig doch wel gezag. Ben nog nooit beschadigd! Desalniettemin hebben we de creme de la creme van deliquent jong nederland.
Goede jongens die slechte dingen hebben gedaan!
Een school voor winnaars dus!
Ik heb absoluut geen macht nodig doch wel gezag. Ben nog nooit beschadigd! Desalniettemin hebben we de creme de la creme van deliquent jong nederland.
Eend she beautiful!
PN-89-FS Club
LX-04-BB
Acadiane (te koop - €800)
HY (verkocht)
PN-89-FS Club
LX-04-BB
Acadiane (te koop - €800)
HY (verkocht)
ach, ik zit maar een beetje te stangen... er is duidelijk een verschil tussen macht en gezag, soms vloeite het alleen in elkaar over... ik weet zeker dat ook jij daar met macht werkt, na ik die reportage heb gezien kan je me niks vertellen wat dat onwaar maakt. is ook niet erg, ik bedoel ik heb die macht heel hard nodig op mn werk, als er een mongool uit zn stekker gaat en naar me toe komt gerend met een bezemsteel of stoelleuning in zn handen ga ik echt niet nadenken of ik nou gezag had ja of nee, dan gebruik ik KEIHARDE macht om hem te imponeren en naar de grond te werken... hehehe zo lekker is dat somsJac-Mirko schreef:Aaaai machtswellustelling Dude... Laat dat nooit horen op de Glen Mills want dan kan je niet eens bellen voor een sollicitatie!!
vroem vroem ... frut frut....... pprrrrrrrrr POOOOF
en TheSeend werkt...
Goh, toch aardig wat socio's en techniekfreaks.
Ik ben na een redelijk succesvolle MEAO-informatica opleiding in Groningen de echte wereld ingestapt en in Deventer een poging gedaan tot HEAO-informatica. Na twee jaar feest was het uit met de pret en besloot dat het beter was te gaan werken.
Nu werk ik al weer 5 jaar bij een klein automatiseringsbedrijfje dat maandelijks 12.000 loonstroken produceert voor onder andere zo'n 90% van de mcdonald's in Nederland en alle Esso tankstations.
't Is meer loonverwerking/helpdesk dan echte IT maar het blijft leuk. Ik mag een beetje de help-files schrijven, website onderhouden, intranet ontwerpen, en een beetje probleempjes oplossen bij klanten.
Verder correcties op loonstroken maken, kennis hebben van CAO's, belastingen, wetgeving. Beetje manusje van alles.
Daniel
Ik ben na een redelijk succesvolle MEAO-informatica opleiding in Groningen de echte wereld ingestapt en in Deventer een poging gedaan tot HEAO-informatica. Na twee jaar feest was het uit met de pret en besloot dat het beter was te gaan werken.
Nu werk ik al weer 5 jaar bij een klein automatiseringsbedrijfje dat maandelijks 12.000 loonstroken produceert voor onder andere zo'n 90% van de mcdonald's in Nederland en alle Esso tankstations.
't Is meer loonverwerking/helpdesk dan echte IT maar het blijft leuk. Ik mag een beetje de help-files schrijven, website onderhouden, intranet ontwerpen, en een beetje probleempjes oplossen bij klanten.
Verder correcties op loonstroken maken, kennis hebben van CAO's, belastingen, wetgeving. Beetje manusje van alles.
Daniel
Die blauwe platen zijn een 'License to drive slow.'
Al je antwoorden op je vragen
Gewoon standaard horecaloon. Voor een beetje goed horeca-salaris moet je toch wat speciaals kunnen. DJ zijn of zo, portier, chef-kok of een paar mensen onder je hebben.Dude schreef:hmmm wat verdient een fulltime big mac bakker nou dan ?
Daniel
Die blauwe platen zijn een 'License to drive slow.'
-
- Heavy user
-
- Heavy user
Re: en TheSeend werkt...
Aha, dus zo betaal jij je dure hobby Heet dat in gewoon nederlands niet gewoon fraude??TheSeend schreef:...Verder correcties op loonstroken maken...