Encore un nouveau... XMan
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
Het zou idd zonde zijn om mijn drom te laten roesten...
daroom ben ik op zoek naar een stalling... ze is oud en is "grieppig" gevoellig. Ik woon ook niet zo ver van de zee bovendien.
De Motor? die heb ik niet gezien. Op mijn kenteneken staat er AYA AM, en ze is van september. De motor is echt een 425 in 6 volt. Dit motoortje zeg! dat is appart, bijna mensellijk.
Heb ook met een 435 gereden en ik vond het niet zo goed... niet echt krachtigger maar veel meer lawaai.
daroom ben ik op zoek naar een stalling... ze is oud en is "grieppig" gevoellig. Ik woon ook niet zo ver van de zee bovendien.
De Motor? die heb ik niet gezien. Op mijn kenteneken staat er AYA AM, en ze is van september. De motor is echt een 425 in 6 volt. Dit motoortje zeg! dat is appart, bijna mensellijk.
Heb ook met een 435 gereden en ik vond het niet zo goed... niet echt krachtigger maar veel meer lawaai.
Les yeux sont le miroir de l'âme
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
ik heb in france anders eenden gezien waarbij de mijne voor de verbouwing kneiterhard was....Frank Deusjevoo schreef:Mooie dyane hoor! Ziet er goed uit! En bovendien een Franse! Die zijn meestal ook met minder roest uitgevoerd dan de originele Nederlandse Atypes ...
Frank
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- De Forumbelg
Wij hebben ook een AYA AM, op het motorplaatje staat normaal gezien AYA of AYA.M, ik zou graag weten wat het verschil is, daarom dat ik het vraag.XMan schreef:Het zou idd zonde zijn om mijn drom te laten roesten...
De onze is echter 12 Volt omdat ze in België gemaakt is, daar waren ze sneller met 12 Volt dan in Frankrijk.
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
Whoea die pick up!
Ik kan dit motorplaatje nog niet zien. Mijn eend staat nog in frankrijk en ik moet ze over 3 weken ophlen want dan heb ik pas vakenties. Ik krijg kribbels van
Ik vertel meer over het plaatje dan.
Niet waar! De fransen dyane in 6volt rijden sneller want met 6 volt koom je vrij lichter uit
Ik kan dit motorplaatje nog niet zien. Mijn eend staat nog in frankrijk en ik moet ze over 3 weken ophlen want dan heb ik pas vakenties. Ik krijg kribbels van
Ik vertel meer over het plaatje dan.
Niet waar! De fransen dyane in 6volt rijden sneller want met 6 volt koom je vrij lichter uit
-
- Moderator
Bienvenue!
Mooie Dyane! Zuur dat je nog moet wachten, maar dan kun je nog 3 weken dromen over het eend/dyane rijden. Is bijna net zo leuk . Succes ermee!
Tuub
Mooie Dyane! Zuur dat je nog moet wachten, maar dan kun je nog 3 weken dromen over het eend/dyane rijden. Is bijna net zo leuk . Succes ermee!
Tuub
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
efjes off-topic dyane,Yannick schreef:De Dyane is nog van mijn vader maar laten we zeggen dat ik er 99 % meer tijd in steek dan hij
maar dus...
pa clukkers (hier als referentie): 100%
'kleine' clukkers: 199%
samen: 299%
ronden we af naar 300%, er vanuitgaande dat dit alle tijd is die er in de dyane gestoken wordt, is de verdeling 1/3 + 2/3,
dus steek jij dubbel zoveel tijd in de dyane?
ik dacht dat je meer deed...
1977 Mehari
ja ja.. het gaat goed met jou yahnick
Ik moet helaas nog wachten een paar weken om die geliefde end te krijgen, mijn collega's vinden me grappig
Ik heb ook eens een 67/68'er in haarlem gezien. Ik was verbasd.
Ik ben op dit moment met verzekeing en RDW bezig. wet is verandert en dat is niet leuk. Heb mijn "gewoon" verzekeraar gebeld en ik moet een NL kenteken hebben anders krijg ik geen contract. Bij de RDW geven ze alleen een tijdellijk kenteken voor een dag... tja.
Wie kent een verzekering die minder moeillijk doet? Ik ga 10 dagies weg en wil dan graag met de auto terug. In Duitsland krijg je een tijdellijk kentenken met verzekering maar dat doen ze in frankrijk niet (heb nooit van gehoord.)
Dank jullie wel voor alle ideeën
XMan
Ik moet helaas nog wachten een paar weken om die geliefde end te krijgen, mijn collega's vinden me grappig
Ik heb ook eens een 67/68'er in haarlem gezien. Ik was verbasd.
Ik ben op dit moment met verzekeing en RDW bezig. wet is verandert en dat is niet leuk. Heb mijn "gewoon" verzekeraar gebeld en ik moet een NL kenteken hebben anders krijg ik geen contract. Bij de RDW geven ze alleen een tijdellijk kenteken voor een dag... tja.
Wie kent een verzekering die minder moeillijk doet? Ik ga 10 dagies weg en wil dan graag met de auto terug. In Duitsland krijg je een tijdellijk kentenken met verzekering maar dat doen ze in frankrijk niet (heb nooit van gehoord.)
Dank jullie wel voor alle ideeën
XMan
-
- Gebruiker
ik heb wel eens gehoord dat Van Stek assurantien ook (tijdelijk) op chassisnummer verzekert in plaats van op kenteken. Wellicht kan je dat proberen.
Ontzettend mooie Dyane trouwens. De kleur doet denken aan bleu Thasos, maar volgens mij was dat in ' 67 nog niet in gebruik. Het zal wel bleu Cristal zijn.
met vriendelijke groet,
Paul
Ontzettend mooie Dyane trouwens. De kleur doet denken aan bleu Thasos, maar volgens mij was dat in ' 67 nog niet in gebruik. Het zal wel bleu Cristal zijn.
met vriendelijke groet,
Paul
vriendellijk bedankt Paul ik ga dinsdag ff bellen. het is zeker www.vanstek.nl ?
Die dyane is ook mooi. beetje vies maar gewoon poetsen. Dat is de auto van een boer uit Bretagne. Deze auto heeft dezelfde eignaar gehad 37 jaren lang, de nieuwe kenteken was op 10.05.2006 gemaakt alleen om de auto te kunnen verkopen. Eigenllijk word ik de 2de eigenaar. Dat is een mooie licht blauw. wat voor auto heb je zelf?
Die dyane is ook mooi. beetje vies maar gewoon poetsen. Dat is de auto van een boer uit Bretagne. Deze auto heeft dezelfde eignaar gehad 37 jaren lang, de nieuwe kenteken was op 10.05.2006 gemaakt alleen om de auto te kunnen verkopen. Eigenllijk word ik de 2de eigenaar. Dat is een mooie licht blauw. wat voor auto heb je zelf?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
mooi ding!! en Succes ermee
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Gebruiker
Volgens mij is dat inderdaad de website. Ik heb zelf momenteel helemaal geen A-type. Ik woon ook in Den Haag in een straat waar al te weinig ruimte is om 1 auto per familie te parkeren. Naast ruimte zijn ook tijd en jonge kinderen beperkende factoren. Ik heb meerdere dyane's en een Ak400 gehad. Ik wil beslist eens naar je nieuwe aanwinst komen kijken als ze in La Haye is aangekomen.
Paul
Paul