Zeehondje wegjagen?

Alles over de wielophanging
CitRoel
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door CitRoel » ma 24 jul, 2006 18:03

Pas maar op dat je zeehondje niet een duik wil nemen in de sloot. :wink:

Ricinus/wonderolie vind je bij de apotheek of in een modelbouwzaak. Het lijkt mij dat het best een beetje kwaad kan om door te rijden, het zeehondengeluid komt natuurlijk wel omdat er iets droog lang elkaar schuift. En droog langs elkaar dat doet pijn.... toch? :oops: Euh... dat slijt harder. :lol:
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p

Prinses van Bilturg
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Prinses van Bilturg » ma 24 jul, 2006 20:48

Droog langs elkaar, dat doet zeer ja! Maaruhm, misschien is het wel goed als mijn zeehondje een duik wil nemen in de sloot, dan ben ik er tenminste vanaf. Als het zeehondje tenminste niet zoveel overtuigingskracht heeft dat mijn eendje er achter aan springt!

Groetjes!!!
De Prinses van Bilturg heeft een prachtige mintgroene koets!

thomaaas
Heavy user
Heavy user

Bericht door thomaaas » ma 24 jul, 2006 22:03

Zeehondje en eend de sloot in? Misschien wel handig als je dan wat hoger op je poten staat, om te voorkomen dat je natte voeten krijgt!!!!
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break

Prinses van Bilturg
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Prinses van Bilturg » ma 24 jul, 2006 23:03

@thomaaas: Wederom, heb je gelijk! Of ik moet standaard een paar kaplaarzen in mijn autootje leggen, dan kan ik die aantrekken als de nood aan de man is.

Even off topic: Waarom heet je eigenlijk Thomas met DRIE A's?

Groetjes,
de Prinses van Bilturg

thomaaas
Heavy user
Heavy user

Bericht door thomaaas » ma 24 jul, 2006 23:08

Haha, de charleston is niet helemaal van mij [alleen de wielen!], die is van Aagje, moeder van een van 3 goede vriend[in]en. Hun neefje [toen 2] kijkt altijd thomas de stoomlocomotief, waarbij hij altijd de intro zingt als Thomaaaaaaaaaaaas, vooral als hij aandacht krijgt van mij. En vanaf toen noemen meerde mensen mij zo, k gebruik de naam wel vaker ook. Mijn officiële roepnaam is eigenlijk Tom, maar daar hebben we er ondertussen al een hele hoop van, hier. Vandaar dus ;)

't had dus ook met meerdere aaa's gekund, maar dat was teveel werk
MyAmi Spring Break

Prinses van Bilturg
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Prinses van Bilturg » ma 24 jul, 2006 23:12

Kijk, dat is een leuk verhaaltje! Nu weet ik dus dat het dus niet zo heel erg is dat ik het merendeel van de keren je naam met 2 A's heb geschreven. Dankjewel voor de snelle reactie!

Groetjes!

thomaaas
Heavy user
Heavy user

Bericht door thomaaas » ma 24 jul, 2006 23:16

Och neen het maakt me niets uit hoe je het schrijft, je mag me ook TD noemen maar dan wordt ik met een andere TDdoor elkaar gehaalt :P

en nu weer onnnnn topic!
MyAmi Spring Break

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » di 25 jul, 2006 09:56

Hela Prinses! Nosepicker wil jou absoluut niet aanmoedigen je Dyane te tunen, integendeel! En zeker niet verlagen, want dan kun je alleen nog op de snelweg crossen.. Vandaar dat ik CT's sneaky poging tot per ongeluk verlagen laag bij de grond vond ;)
Als je wonderolie in je veerpotten spuit, is het handig om op je injectiespuit een slangetje te zetten dat je langs een fietsspaak of zo vastzet, kun je het slangetje er makkelijker insteken.
CitRoel schreef: En droog langs elkaar dat doet pijn.... toch? :oops: Euh... dat slijt harder. :lol:
Heb je al ruzie met je vrouw??? (na dat CIF verhaal verbaast me bovenstaand advies niet echt meer.. ;) )
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

Prinses van Bilturg
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Prinses van Bilturg » di 25 jul, 2006 14:59

Hee Nosepicker!

Dan zijn we het helemaal met elkaar eens! Ik ga Toettoet zeker niet tunen, ze blijft lekker zoals ze is!

Bedankt voor de tip met de spaken!

Groetjes!

de Prinses van Bilturg

Rutgerrrr
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Rutgerrrr » di 25 jul, 2006 17:37

the Nosepicker schreef:Als je wonderolie in je veerpotten spuit, is het handig om op je injectiespuit een slangetje te zetten dat je langs een fietsspaak of zo vastzet, kun je het slangetje er makkelijker insteken.
Dat heb ik laatst dus ook gedaan: goede methode. Maar als je thuis komt met 2 flesjes wonderolie (drogist), 2 dikke injectiespuiten (apotheek) en een stukkie luchtslang (dierenwinkel), dan heb je thuis wat uit te leggen :-)
hum hum

CitRoel
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door CitRoel » di 25 jul, 2006 17:43

@ Nosepicker. Hahahaha nee hoor. :wink: Ik moet je in dat andere topic gelijk geven, niet dat m'n vriendin nu panty's aan heeft maar toch net doen alsof dan maar hè. 8)

@ Prinses. De ricinusolie is best wat aan de dikke kant dus het duurt even voordat het uit je trechter/slangetje is, dus niet denken dat het niet wil. Enneuh... 200 ml per veerpot dus 100 voor en 100 achter is echt wel genoeg.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p

Prinses van Bilturg
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Prinses van Bilturg » di 25 jul, 2006 22:21

Oké dan! :D

the Nosepicker
Moderator

Bericht door the Nosepicker » wo 26 jul, 2006 06:43

Rutgerrrr schreef: Maar als je thuis komt met 2 flesjes wonderolie (drogist), 2 dikke injectiespuiten (apotheek) en een stukkie luchtslang (dierenwinkel), dan heb je thuis wat uit te leggen :-)
Thuis hoefde ik niets uit te leggen. De drogist keek me echter raar aan toen ik 4 flesjes kocht, zeker toen ik 'das dan 2 flesjes per kant' zei. Ik weet niet hoe hij dát geïnterpreteerd heeft.. :mrgreen:
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams

Prinses van Bilturg
Gebruiker
Gebruiker
Contacteer:

Bericht door Prinses van Bilturg » wo 26 jul, 2006 13:25

Bij mij keek de apothekersmevrouw ook wel erg geschokt :shock: toen ik vroeg om ricinus. Ik kreeg er twee A-4tjes bij over de bijwerkingen en ze vroeg me met een zorgelijke blik 'of ik het wilde gebruiken als laxeermiddel.' Ik heb geprobeerd haar gerust te stellen, maar nu ik weer even dit topic lees, blijkt dat ik gelijk ook even twee injectiespuiten had moeten kopen! Ik weet nog niet of ik haar weer gerust kan stellen als ik zo terugga om injectiespuiten te halen.
:roll:
de Prinses van Bilturg

Plaats reactie