Hoe laag sta jij??
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Berichten: 931
- Lid geworden op: zo 9 mar, 2003 20:59
- Locatie: limburg.NL
- Contacteer:
ik heb mijn 4 cylinder van voren vrij laag gezet maar van achteren zo hoog mogelijk. Deed ik dat niet dan was ie vanaf 160 onbestuurbaar (geen druk op de voorwielen). Met deze opstelling was ie tot 175 stabiel. (en harder ging ie toch niet)
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
geweldig
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1907
- Lid geworden op: wo 10 sep, 2003 19:33
- Locatie: Brielle
- Contacteer:
zo laag staat de mijne dus.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
De meeste clanners van de 2cv clan Drachten wonen inderdaad niet in Drachten cityEdwin schreef:Volgens mij komt die Dyane die jij bedoelt uit Damwoude, ik heb daar iig weleens een donker blauwe Dyane gezien met verbrede spatborden, had toen geen camera bij me maar ik rijd er wel weer eens lang en zal dan ff foto makenSpookeend schreef: Greatnix Spookeend (lijkt wel op een Dyane die al ergens rondrijdt zo, met die pijpen, drachten ofzo??)
©COPYWRIGHT
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
deze vond ik op een citromobile site, LEKKER LOW TO THE GROUND
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Moderator
- Berichten: 2566
- Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
- Locatie: aarde
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
hehe
ja lastug drempuls nemun zo he
ja lastug drempuls nemun zo he
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
Ik ben van plan mijn Azyane als ie ooit nog klaar is ook te verlagen
echter zitten er voor frotteurs en batteurs dus ik denk dat dat wel een nadeel word
iemand ervaring?
verder wil ik mijn eigen eend ook even verlagen
ik begrijp dat de makkelijkste manier is om hem met een heftruk op te pakken en dan vervolgens die stangetjes uit te draaien,
of maken jullie het kantelmes los?
wat is de makkelijkste manier?
ramon
echter zitten er voor frotteurs en batteurs dus ik denk dat dat wel een nadeel word
iemand ervaring?
verder wil ik mijn eigen eend ook even verlagen
ik begrijp dat de makkelijkste manier is om hem met een heftruk op te pakken en dan vervolgens die stangetjes uit te draaien,
of maken jullie het kantelmes los?
wat is de makkelijkste manier?
ramon
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
asl ze draaibaar zijn kun je ze uit draaien, met een tangetje, dan goed smeren! volgende keer draai je ze zo met de handen
en die batteurs had ik ook, ik heb zelf bevestigings punten van de schokbrekers aan het chassis gelast, en de platen voor aan de as, waar de schokbrekers aan komen te zitten, pasgemaakt op de oude as "CUSTOM"
daar zitten namenlijk platen op, waar geen schokbrekers aan kunnen..
en die batteurs had ik ook, ik heb zelf bevestigings punten van de schokbrekers aan het chassis gelast, en de platen voor aan de as, waar de schokbrekers aan komen te zitten, pasgemaakt op de oude as "CUSTOM"
daar zitten namenlijk platen op, waar geen schokbrekers aan kunnen..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
je bedoelt gewoon verlagen
oppakken met een heftruck dus.. (lepels onder de asbevestigingsbouten..) dan is de spanning van de trekstangen. deze zijn MITS ze niet vast geroest zitten, draaibaar. draai je ze uit, dan verlaag je je auto.
dit gaat aardig snel, als je ze eerst eens een slag of 6 / 7 uit draaid, ben je al aardig lager..
('k heb ze ooit eens helemaal eruit gedraaid, en dan wer 5 slagen in.. SOW! wat je dan ziet als ie weer op het asfalt LIGT ..
oppakken met een heftruck dus.. (lepels onder de asbevestigingsbouten..) dan is de spanning van de trekstangen. deze zijn MITS ze niet vast geroest zitten, draaibaar. draai je ze uit, dan verlaag je je auto.
dit gaat aardig snel, als je ze eerst eens een slag of 6 / 7 uit draaid, ben je al aardig lager..
('k heb ze ooit eens helemaal eruit gedraaid, en dan wer 5 slagen in.. SOW! wat je dan ziet als ie weer op het asfalt LIGT ..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/