May I Proudly Present

Hier kun je jezelf voorstellen, of met je nieuwe 2cv gaan pronken.
Rutgerrrr
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Rutgerrrr » di 29 aug, 2006 14:03

Hi Maaikie,

Welkom! Ennnuh wat een toeval: ik zag je afgelopen zondag door Rotterdam tuffen! Met zo´n eend, dat valt op :-)

@Duintje: mijn autootje is ooit gekocht bij Millenaar, de stickers van die garage zitten er nog op. Ik begrijp dus dat ze nog steeds eenden doen?
hum hum

Duintje
Moderator
Contacteer:

Bericht door Duintje » di 29 aug, 2006 14:54

Rutgerrrr schreef:mijn autootje is ooit gekocht bij Millenaar, de stickers van die garage zitten er nog op. Ik begrijp dus dat ze nog steeds eenden doen?
Ze doen inderdaad nog steeds vooral A-types en soms ook een moderne Citroen.

Het is dat je op dit forum geen reclame mag maken, anders zou ik zeggen dat ik dit echt een prima garage voor A-types vind.

Maaikie
Eend ontdekker
Eend ontdekker
Contacteer:

Bericht door Maaikie » di 29 aug, 2006 15:51

Welkom! Ennnuh wat een toeval: ik zag je afgelopen zondag door Rotterdam tuffen!
uh....dat zal de rondweg rotterdam zijn geweest dan...want ik ben niet doór Rotterdam zelf gereden. We kwamen uit Noord Brabant terug, dus we hebben wel over het Kleinpolderplein getuft maar niet in Rotjeknor zelf........

waar was het?

Rutgerrrr
Gebruiker
Gebruiker

Bericht door Rutgerrrr » di 29 aug, 2006 16:34

Maaikie schreef:
Welkom! Ennnuh wat een toeval: ik zag je afgelopen zondag door Rotterdam tuffen!
uh....dat zal de rondweg rotterdam zijn geweest dan...want ik ben niet doór Rotterdam zelf gereden. We kwamen uit Noord Brabant terug, dus we hebben wel over het Kleinpolderplein getuft maar niet in Rotjeknor zelf........

waar was het?
De snelwegen door Rotterdam zijn voor mij ook gewoon Rotterdam :-)

En als jij het niet was, dan heeft je autootje een tweelingzusje :-)

(althans de eend die ik zag had ook zo´n beschildering, maar ik zie alleen je motorkap op je avatar)
hum hum

Maaikie
Eend ontdekker
Eend ontdekker
Contacteer:

Bericht door Maaikie » di 29 aug, 2006 16:43

haha...dan zou ik het geweest kunnen zijn....hier is mijn wolkje in zijn geheel...:)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Maaikie op vr 22 dec, 2006 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.

revi
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door revi » do 31 aug, 2006 12:45

Jaja, ook bij Harrie heb ik de wolkeneend wel eens gezien. Harrie is ook al jaren mijn adresje ... geweldige man! Wanneer ga je er naar toe?
Gr. Revi
Momenteel geen A-type
Voorheen Dyane 6 1969

Maaikie
Eend ontdekker
Eend ontdekker
Contacteer:

Bericht door Maaikie » do 31 aug, 2006 13:41

Revi schreef:Jaja, ook bij Harrie heb ik de wolkeneend wel eens gezien. Harrie is ook al jaren mijn adresje ... geweldige man! Wanneer ga je er naar toe?
Heb uitgebreid met hem aan de telefoon gezeten afgelopen week...:lol: hij is nog weer twee weekjes op vakantie en daarna ben ik waarschijnlijk als eerste aan de beurt...:) Omdat mijn wolkjeseend al een tijdje op zijn things to do lijstje stond mag ik snel na zijn heerlijke welverdiende tweede vakantie langskomen..en aangezien er geen dingen zijn die er acuut aflazeren had hij deze week het heel druk met wat apk'tjes en grote beurten....dus als alles meezit in de week van de 18e...leuk dat ik zulke vriendelijke verhalen over die man hoor....doet mij en mijn wolkje goed...:)
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug

2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)

Plaats reactie