reviseren bak
-
- Heavy user
-
- Veelvuldig poster
ik heb samen met een eendenboer de bak van de dyane weer in orde gemaakt en hij merkte de schakelstangen wel. Hij kraste er gewoon een paar strepen op en daarna haalde hij ze uit de bak.
Dat kogeltje is 1 van de 3 , de middelste zit met een veertje.
Er zijn van die staafjes met een magneetje in de handel, indien het erin gevallen is kun je het er zo weer uit vissen.
succes,nee ik help je niet want ik krijg altijd een barstende koppijn van die lucht die eruit komt als je de bak open trekt.
Dat kogeltje is 1 van de 3 , de middelste zit met een veertje.
Er zijn van die staafjes met een magneetje in de handel, indien het erin gevallen is kun je het er zo weer uit vissen.
succes,nee ik help je niet want ik krijg altijd een barstende koppijn van die lucht die eruit komt als je de bak open trekt.
met eendige groeten,
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Heavy user
-
- Addicted user
- Contacteer:
Zo vandaag met veeeeeeel hulp van Walter de nieuwe kroon en pignon gemonteerd en afgesteld. Door de ervaring van Walter is dit helemaal op gevoel gegaan en beetje met een passpiegel
, Wat we nu in 3 uur gedaan hebben (bak geheel gemonteerd en afgesteld) zou ik zelf een week over gedaan hebben, na waarschijnlijk vele keren losmaken van diverse delen, daar de volgorde van samenbouwen best belangrijk is. Nu weet ik het, maar je moet er wel handigheid in krijgen. En eerlijk gezegd gun ik dat Walter best, goede gast.
PS Walter had een 5-bak liggen met aandrijving voor 4x4. Nu heeft ie mij de binnenkant laten zien en nu snap ik wel dat zo'n bak 2000 euro kost, mijn god wat een hoop schakelassen extra. Die bak zit zo vol dat je er geen vinger meer tussen krijgt.

PS Walter had een 5-bak liggen met aandrijving voor 4x4. Nu heeft ie mij de binnenkant laten zien en nu snap ik wel dat zo'n bak 2000 euro kost, mijn god wat een hoop schakelassen extra. Die bak zit zo vol dat je er geen vinger meer tussen krijgt.