Kleur bumper en velgen charleston
-
- Regelmatige poster
Kleur bumper en velgen charleston
Gister weer eens met mijn eendje bezig. Mijn bumpers zijn alleen heel erg raar en wil deze binnenkort opnieuw gaan spuiten. Nu lees ik op het forum dat de kleur voor bumpers AC140 gris satine is, ook voor de velgen. Maar de velgen van een charleston zijn toch van de kleur rood? En hoe zit het met de bumpers? Zijn die van een charleston ook AC140 gris satine?
Officiele eigenaar van een deusjefoo
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Re: Kleur bumper en velgen charleston
De rood/zwarte, grijs/grijze en geel/zwarte Charlestons hebben allemaal zilverkleurig gespoten bumpers. Zelf heb ik hiervoor een spuitbusje "Steel wheels" gebruikt, mooi metallic grijs, met een blanke laag er overheen.deusjefoo schreef:Gister weer eens met mijn eendje bezig. Mijn bumpers zijn alleen heel erg raar en wil deze binnenkort opnieuw gaan spuiten. Nu lees ik op het forum dat de kleur voor bumpers AC140 gris satine is, ook voor de velgen. Maar de velgen van een charleston zijn toch van de kleur rood? En hoe zit het met de bumpers? Zijn die van een charleston ook AC140 gris satine?
De velgen van de rode Charleston zijn rood (rouge Delage), bij de gele zijn ze geel, en bij de grijze Charleston zijn ze wederom zilverkleurig gespoten.
2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991