Maken we er een alternatieve 11 steden tocht van

Iedere maand een en als afsluiter een rondje langs de steden op 1 dag

Met als wedstrijd element de gemiddelde snelheid
(langzaamste wint natuurlijk

@ transat: zeg die stalling toch gewoon op!
*Kent de wijkagent van Den Haag centrum goed....dus uiteraard wil ik het omnietNiet alleen de tijd die nodig is voor een vergunning maar ook de prijs is erg belangrijk!!!
Het moet "om niet" kunnen.
helemaal mee eens...voeg me anders even aan de msn toe..? dan kunnen we 'comparing notes' doen...Ik zal - tegelijkertijd met Maaikie - de komende week eens bij de Binnenstadclub informeren naar de mogelijkheden.
Meerdere lijntjes uitzetten kan vast geen kwaad
Cool idee! Binnen 24 uur langs de 11 grootste steden van Nederland!OnsEendje2 schreef:Leuk!
Maken we er een alternatieve 11 steden tocht van![]()
Iedere maand een en als afsluiter een rondje langs de steden op 1 dag![]()
Met als wedstrijd element de gemiddelde snelheid
(langzaamste wint natuurlijk)
@ transat: zeg die stalling toch gewoon op!
Rens schreef:Cool idee! Binnen 24 uur langs de 11 grootste steden van Nederland!Ik zeg:
Amsterdam, Den-Haag, Rotterdam, Middelburg, Den Bosch, Maastricht, Arnhem, Zwolle, Assen, Groningen, Leeuwarden, ... en eindigen in Utrecht!(Zijn er wel twaalf, maar je moet ergens beginnen!
)
Wie het precies in 24 uur doet, en foto's heeft van alle markten (met eend) wint!
Inderdaad!Rens schreef:Maar eerst maar eens Den-Haag!
Malle Babbe schreef:En dan later toch spijt krijgen dat je niet met je eigen auto bent gegaan.
Een eend mag en KAN ook in de winter gewoon buiten rijden, hoor!!!!
Jullie kunnen wat mij betreft de boom in!OnsEendje2 schreef:@ transat: zeg die stalling toch gewoon op!
Transat schreef:Malle Babbe schreef:En dan later toch spijt krijgen dat je niet met je eigen auto bent gegaan.
Een eend mag en KAN ook in de winter gewoon buiten rijden, hoor!!!!
Jullie kunnen wat mij betreft de boom in!OnsEendje2 schreef:@ transat: zeg die stalling toch gewoon op!![]()
![]()
Centrum-ritjes zijn leuk ja!Lekker veel bekijks en ik kom zelden in het centrum van Den Haag, dus lijkt me gezellig. Succes Blik en Maaikie!
Wooeeehhhaaahhhaaa!!!!!OnsEendje2 schreef:gisteren stond dat bord er nog nietsupercees schreef:waarschijnlijk vanwege dat ronde rode verkeersbord met een witte balk erin.![]()
![]()