verlagings project.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 472
- Lid geworden op: vr 30 dec, 2005 22:25
- Locatie: s heerenbroek
verlagings project.
oke ik ben begonnen met het aanpassen van mijn spatborden.
meteen even beetje gerestaureert.
wat ik gedaan heb is, die vierkante bak in je voorspatborden.
daar heb ik een hoek uit gehaaldt. en die voor mooi dicht maken met een ander plaatje.
ik heb nu het linker spatbordt af. de rechter ga ik vanmiddag aan.
ik heb het ver schil gemeten.
ik kan nu 1.5 cm lager. en dan heb geen scherpe punt die in mn band vreed.
ik heb een paar pics. maar niet echt duidelijk.
meteen even beetje gerestaureert.
wat ik gedaan heb is, die vierkante bak in je voorspatborden.
daar heb ik een hoek uit gehaaldt. en die voor mooi dicht maken met een ander plaatje.
ik heb nu het linker spatbordt af. de rechter ga ik vanmiddag aan.
ik heb het ver schil gemeten.
ik kan nu 1.5 cm lager. en dan heb geen scherpe punt die in mn band vreed.
ik heb een paar pics. maar niet echt duidelijk.
NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
hey, dan heb je meteen dus die slechte plek eruit gehaald slim!
leuk om te zien! hoe laag sta je nu precies met je bumpertje van de grond??
leuk om te zien! hoe laag sta je nu precies met je bumpertje van de grond??
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
- Tom Duckpower
- Moderator
- Berichten: 4097
- Lid geworden op: za 19 jul, 2003 19:50
- Locatie: Berkel-Enschot
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
Draai voor de gein is de trekstangen uit de ogen, en draai ze er maar eens weer 2cm in... knappe kerel als je dan nog kunt rijden
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 472
- Lid geworden op: vr 30 dec, 2005 22:25
- Locatie: s heerenbroek
ik heb nog zat over in mn trekstangen.
ik heb nu 1 kant verlaagd,. dan de andere kant nog. en dan heb ik em flink laag staan en heb ik nog 3.5 cm over in mn spatborden.
foto's komen.
ik heb nu 1 kant verlaagd,. dan de andere kant nog. en dan heb ik em flink laag staan en heb ik nog 3.5 cm over in mn spatborden.
foto's komen.
NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
bij de eend of bij de kitkar?
1 cm draadstang staat niet voor 1 cm verlaging, dus ik denk dat die ene centimeter nog een boel doet..
1 cm draadstang staat niet voor 1 cm verlaging, dus ik denk dat die ene centimeter nog een boel doet..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
- Punky
- Addicted user
- Berichten: 9243
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 14:03
- Locatie: Veghel
- Contacteer:
Helemaal mee eens. Op Spa veel verlaagde eenden gezien en die hadden toch allemaal aangepaste en verstevigde draagarmen en fusees. Ook was het hebben van 2 stabilisatorstangen voor heel gewoon.backfire schreef:behalve trekstangen aanpassen, zijn er ook al serieuse pogingen gedaan om draagarm aan te passen aan al dat verlagingsgeweld?
Je chassis vangt nu veel klappen op lijkt me. Vraag me af of dat zo gezond is.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Niet alleen dat, maar de dubbele draagarm op de racers is vanwege de hoge topsnelheid. Er komt dan zoveel kracht op de fussee dat deze naar buiten buigt,vandaar die extra buis bovenaan.
Tevens klopt je uitlijning voor geen meter meer, je krijgt gigantische overstuur, dat merk je ook doordat verlagen op de makkelijke manier, sturen veel zwaarder gaat.
Om het wat makkelijker te bewoorden. Af fabriek is de afstelling zo gemaakt als ware het een toermotor. De afstelling van de raceeenden is vergelijkbaar met een racemotor. Door de eend te verlagen maak je er een chopper van. En iedereen weet dat je met een chopper niet hard door een bocht kan (jaja uitzonderingen zijn er altijd)
Tevens klopt je uitlijning voor geen meter meer, je krijgt gigantische overstuur, dat merk je ook doordat verlagen op de makkelijke manier, sturen veel zwaarder gaat.
Om het wat makkelijker te bewoorden. Af fabriek is de afstelling zo gemaakt als ware het een toermotor. De afstelling van de raceeenden is vergelijkbaar met een racemotor. Door de eend te verlagen maak je er een chopper van. En iedereen weet dat je met een chopper niet hard door een bocht kan (jaja uitzonderingen zijn er altijd)
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
ik vloog er anders aardig wat voorbij op Spa
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/